عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396
بازدید : 3901
نویسنده : یه بنده خدا

  ورزش در خدمت صهیونیسم

 

مسابقات مکابیا یا المپیک یهودی با الهام از یهودا مکابی، قهرمان مبارزه با ظلم و ستم پادشاه یونانی، امروزه ابزاری در جهت اهداف صهیونیسم جهانی است. مکابیا با گردهم آوردن یهودیان جهان، دل‌بستگی آنان به دولت جعلی یهودی و فرهنگ صهیونیسم را بیشتر خواهد کر



:: موضوعات مرتبط: مقالات , اسلام , جنگ نرم , ادیان و منجی گرایی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش در خدمت صهیونیسم , اصراعیل , سکسی , اسراعیل ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4357
نویسنده : یه بنده خدا

 از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 میلادی در سرزمین های اشغالی فلسطین، این رژیم تلاش های مستمری را برای تجسس علیه کشورهای منطقه آن هم با استفاده از ابزارها و راه های مختلف انجام داده است.  در این ارتباط امنیتی اطلاعاتی آمریکایی «استراتفور» که به عنوان سازمان سایه‌ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» شناخته می ‌شود، با انتشار در گزارشی افشا کرد که اسرائیل از کشور آفریقایی «اریتره» به عنوان پایگاهی جاسوسی استفاده می کند.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , جنگ نرم , مسیحی ویهودی , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 7269
نویسنده : یه بنده خدا

 پديده ي جديد دانش بشري که تقريباً در همه ي شئون زندگي اسنان راه يافته است. همچون ديگر ساخته هاي دست بشر دو رو دارد که يک روي آن استفاده صحيح در کارها و کمک به رشد و سعادت بشر است و روي ديگر آن استفاده غلط است که معمولاً جز در موارد علمي و شغلي از آن استفاده مي شود.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: جنگ نرم , اثر بازیهای رایانه ای بر کودکان و نوجوانان , پديده ي جديد دانش , تقريباً در همه ي شئون ,
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 17445
نویسنده : یه بنده خدا


جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها

مقامات اقلیم کردستان عراق از حملات جدید نیروهای گروه داعش به کردستان عراق خبر داده اند.
بنا به گزارش های مستند مقامات و منابع اقلیم جنوب کردستان عراق گروه مسلح موسوم به داعش با توسل به زور به ۴ دختر کرد تجاوز می‌کنند و پس از تیرباران ۴ جوان پسر کرد دیگر همراه این ۴ دختر، دختران را آزاد می‌کنند.

این جنایت در حالی اتفاق افتاده که اخیرا نیز نیروهای دیگری از تروریستهای موسوم به بوکو حرام در آفریقا اقدام به ربودن و فروش دختران کرده اند.

روز پنج‌شنبه گذشته نیز در روستای «عوینات» از توابع شهرستان «ربیعیه» در منطقه شنگال جنوب کردستان (عراق) نیروهای افراطی وابسته به داعش،به مناطق کشاورزی کردهای موسوم به ایزدی حمله کردند و ۴ پسر و ۴ دختر را ربودند.

بنا به گزارش منابع و مقامات اقلیم جنوب کردستان عراق در شنگال, گروه داعش با توسل به زور به آن ۴ دختر تجاوز می‌کنند و پس از گلوله‌باران هر ۴ جوان پسر، آن دختران را آزاد می‌کنند.

روستائیان موسوم به کرد ایزدی در مزارع خود مشغول کار بوده‌اند و هر یک از پسران جوان برادر یکی از دخترها بوده‌اند که از سوی گروه تبهکار داعش در مزرعه آنها ربوده و پس از تجاوز جنسی به دختران، برادران آنها را تیرباران کرده و کشته اند.

کردهای ایزدی در مناطقی مابین کردستان عراق و مناطق عرب سنی زندگی می کنند.

لازم به ذکر است که این مناطق زیر نظر حکومت اقلیم کردستان عراق نیست.

داعش ادامه دهنده راه گروههای تروریست افریقا هستند و راه آنها را در کردستان عراق ادمه می دهد.
در مراسمی گسترده با حضور آحاد مردم و خانواده های این دختران و پسران جوان، پیکر آن ۴ جوان پسر که توسط داعش تیرباران شده بودند، در گورستان لالش به خاک سپرده شدند.


:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها , تجاوز , جنایت , سکس , داعش , وهابی , بهاییت ,
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 4705
نویسنده : یه بنده خدا

برای مردم عراق دعا کنید + فیلم کشته شدن مردم توسط تروریست ها تروریت های داعش به موصل یکی از شهر های پرجمعیت عراق حمله کردند و مردم بی گناه این شهر را می کشند. حزب الله لبنان وارد کشور عراق شد. با نهایت شرمندگی مجبور به انتشار این فیلم شده ام حتما ببینید.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: برای مردم عراق دعا کنید , کشتن مردم عراق توسط تروریست ها , کشتن مردم , عراق توسط ت ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 5143
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


عیسی مسیح از سیبری می‌آید!!! فرقه‌ای که ادعا می‌کند این موضوع را و برای تبلیغ بیشتر چنین جملاتی را بیان مینماید؛ “آیا شما برای آمدن خداوند انتظار می‌کشید؟ آیا شما به آن فکر می‌کنید؟ برای دیدار با مظهر جدید خدا بر روی زمین، به منطقه Tiberkul روستای Petropavlovka در روسیه، سفر کنید. در آنجا مسیح حقیقی را خواهید یافت.”



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , معارف , بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرقه ویساریون Vissarion , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393
بازدید : 4530
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


یکی از توطئه هایی که به وضوح دست استعمار و غرب در آن نمایان است مسئله تنظیم جمعیت یا همان کاهش جمعیت است که این شیعه خانه امام زمان علیه السلام را با مشکلی جدی رو به رو کرده است. در اینجا مستندی آماده شده که در اثبات دست داشتن غرب در مسئله تنظیم جمعیت ایران است



:: موضوعات مرتبط: مستند , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: چرا داروی ضد بارداری تحریم نشد؟ , تحریم , تحرمات , تحرم , دارو , داروی ایرانی , دارویضذ ایرانی , بارداری , باردار , حامله , حامله گی , تنظیم جمعیت , کاهش جمعیت , جمعیت ایران , عبد , اثبات , ثبوت , مستند , فیلم , دانلود , جنگ نرم ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 4501
نویسنده : یه بنده خدا

به نظر می‌رسد اگر به این فضای آشفته شبکه نمایش خانگی چه در ساحت توزیع‌کنندگان و چه در ساحت مجوز دهندگان توجهی نشود در آینده‌ای نه چندان دور همین ظرفیت، تبدیل به تهدیدی بزرگ در مسیر تربیتِ کودکانِ آینده‌سازِ فرهنگ این کشور می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن‌های شیطانی برای کودکان ایرانی , انمیشن ضد ایرانی , فرانک وینی , نورمنِ غیر طبیعی , رزییدنت اویل , هتل ترانزیلوانیا , شیطان مقیم , اهریمن , بازی های شیطانی , کودکان , آسیب , شست شوی مغزی , جنگ نرم , ابودی , نابودی فرهنگ کشور , ظرفیت , توزیع کنندگان , دانلود , آینده ساز , کودکان آینده سازان , قیام نگهبانان , ,
تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 4267
نویسنده : یه بنده خدا

«زمانی، نفت، حرف اوّل را در جهان قدرتمندان می زد؛ امروز اطّلاعات، به جای نفت و هر چیز دیگری، نقش محوری برای قدرت کشورها دارد؛ این در حالی است که ضعیف ترین وضعیت امنیت اطلاعات در بین کشورهای جهان، متعلق به کشور «ایران» است. این یعنی: ما اطلاعات مهم و حیاتی مردم و نهادها را – که سرمایه های بسیار گرانبهایی هستند- به رایگان در خدمت کسانی قرار می دهیم که کاربران اینترنتی را مانند برده ی خود می بینند. بر اساس اسناد منتشر شده توسط یکی از رؤسای شبکه ی اینترنتی، هر ماه میلیو نها بسته ی اطلاعاتی از ایران، توسط آمریکا سرقت می شود.»



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: وقتی گوگل به جای ما فکر می‌کند , وقتی , گوگل , به جای ما , فکر , می‌کند , ضد ایران , گوگل , تفکر , فکر , اندیشه , ,
تاریخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازدید : 4715
نویسنده : یه بنده خدا
گزیده ای تاثیرگذار از سخنرانی استاد گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام علی النقی علیه السلام - اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ .

 

 

دانلود فايل



:: موضوعات مرتبط: علیرضا پناهیان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: مضرات , موسیقی , به , زبان ساده , گزیده ای تاثیرگذار از , سخنرانی استاد گرانقدر , حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان , در سالروز , شهادت امام علی النقی علیه السلام , اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ , ,
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 3955
نویسنده : یه بنده خدا

 

هالیوود شکل دهنده خطوط اصلی سیاست خارجی آمریکا + تصاویر // در حال ویرایش

 اکثرا افراد این را نمی دانند که پنتاگون مالک واقعی ساختمان پنج ضلعی که در آن مستقر است نیست؛ ساختمان توسط وزارت نهادهای دولتی (GSA) اداره می شود.

 

 

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: جنگ نرم , جنگ نرم , خدمات متقابل هالیوود و پنتاگون 21/ هالیوود شکل دهنده خطوط اصلی سیاست خارجی آمریکا + تصاویر , خدمات متقابل هالیوود , و پنتاگون 21/ , هالیوود , شکل دهنده , خطوط , اصلی , سیاست , خارجی , آمریکا , + تصاویر ,
تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1392
بازدید : 4191
نویسنده : یه بنده خدا
 
 

13921011000429 PhotoAاندلس از جمله سرزمین‌هایی است که تمدن اسلامی در آن شکوه خود را به اوج رساند. اما همین شهر در پی گسترش مفاسد اخلاقی، به راحتی از دست مسلمانان خارج شد. این مطلب تلاش می‌کند تا نشان دهد که چگونه اباحه‌گری باعث سقوط اندلس شد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: فساد اخلاقی چگونه باعث اخراج مسلمانان از اندلس شد؟ , فساد اخلاقی , چگونه باعث , اخراج مسلمانان , از اندلس , شد؟ , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com