عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : دو شنبه 1 شهريور 1395
بازدید : 4689
نویسنده : یه بنده خدا

هر چند که موضوع خانواده و آسیب‌های وارد آمده به آن، این روزها نقل بسیاری از محافل شده است، به سختی می‌توان نشستی را یافت که بحران‌های خانواده را بر اساس روایات اهل بیت(ع) و بر اساس نگاه آخرالزّمانی به موضوع خانواده ارزیابی کرده باشند و برای آن راه حلّی معرفی شده از سوی امام معصوم(ع)، بیان کرده باشد. از این رو، مؤسّسه‌ی موعود، صد و چهارمین نشست ماهانه‌ی فرهنگ مهدوی خود را به موضوع «خانواده آخرالزّمانی؛ بحران‌ها و راه‌حل های برون رفت» اختصاص داد. در این میزگرد تخصّصی «مهندس ملکی فر» و «استاد اسماعیل شفیعی سروستانی» وجوه مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: خانواده آخرالزّمانی در طوفان بحران , خانواده , آخرالزّمانی , در , طوفان , حران , سکسی , التااوشن , تگزاس , کجیدخراضها , حمیدعلمی , مقالات , ظهور , علی اکبررائفی پور , آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستیدل نوشته ها اسلام بهاییت و وهابیت جنگ نرم , مقالات ویژه , دیگر , مسیحی ویهودی , اجنه وشیاطین , سبک , زندگی ادیان , و , منجی گرایی , علمی ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4589
نویسنده : یه بنده خدا

 جامعه ایران به عنوان یک جامعه تمدنی و با ریشه فرهنگی کهن از ارزش های والای انسانی، آیا باید اسیر تبلیغات پوچ و بی محتوا شود؟
زندگی بشر بر روی کره خاکی توامان با پیشرفت و نوآوری شده است. پیشرفتی که برای ادامه حیات انسان ملزوم مفروض می شود. از زمان انقلاب صنعتی در قرن 17 میلادی تا به امروز، اختراعات و کشفیات جدید، هریک تحولات عمده ای در عرصه های مختلف زندگی ایجاد کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: تورهای همسریابی هم به بازار آمد , شیطان فرانسوی پشت مرزهای ایران , صنعت پولساز تحمیق جامعه ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4661
نویسنده : یه بنده خدا

 تعجب نکنید! اینجا سازمان جاسوسی نیست و کدها و عددها هم هیچ ارتباطی به ماموران مخفی سازمان‌های اطلاعاتی ندارد. اگرچه خیلی از نیات آدم‌هایی که با این شیوه به دنبال پیداکردن همراه هستند، پشت نقابی خود ساخته مخفی شده‌اند و همان معانی را در فیلم‌های جیمزباند تداعی می‌کند. سفری پرهیجان برای انتخاب همراه؛ فرقی ندارد همراه اول است یا رفیق نیمه راه. فعلا، مهم کد 539 است و ادامه راه که فرصتی است برای آشنایی بیشتر با او.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: تورهای همسریابی هم به بازار آمد , موضوع:تهاجم فرهنگی , مقالات ,
تاریخ : سه شنبه 6 بهمن 1394
بازدید : 4893
نویسنده : یه بنده خدا

«بار خدایا! ... كمی ما را بدو زیاد كن و خواری ما را بدو عزّت بخش و نداری ما را بدو توانگری ده، بدهی ما را به وسیله او بپرداز و فقر ما را بدو جبران كن و شكاف و تفرقه ما را بدو برطرف كن و سختی ما را بدو آسان كن و چهره‌های ما را بدو سفید گردان و گرفتاران ما را بدو رها كن و خواسته‌های ما را بدو روا كن و وعده‌های ما را بدو تحقّق بخش و دعای ما را بدو مستجاب كن و خواهش‌های ما را به وسیله او عطا كن و به وسیله او ما را به آروزهای دنیا و آخرت برسان و به وسیله او، بیش از آنچه ما خواهانیم به ما بده، ای بهترین درخواست شدگان و گشاده دست‌ترین عطا كنندگان! سینه‌های ما را با ظهورش شفا بخش و به وسیله او عقده دل‌های ما را بر طرف كن و ما را بدو، بدان حقّی كه مورد اختلاف است، به اذن خود، راهنمایی كن كه به راستی، تو هر كه را بخواهی به راه راست هدایت می‌فرمایی و به دست او ما را بر دشمنانت و دشمنانمان نصرت ده، ای معبود بر حق! آمین.»



:: موضوعات مرتبط: مقالات , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: همه کاره عالم ,
تاریخ : سه شنبه 6 بهمن 1394
بازدید : 4750
نویسنده : یه بنده خدا

اگر قرآن از گذشتگان، سرگذشتی می آورد، برای تنبّه است و درس آموزی و نه تفنّن و بازی. با این نگاه اگر بروید سراغ قرآن، آن وقت دیگر در گیر و دار زندگی، گیر نمی کنید و در مشق های روزگار، بدون سرمشق نخواهید ماند



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: قوم نفرین شده‌ای که آدامس می‌جویدند! ,
تاریخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394
بازدید : 5721
نویسنده : یه بنده خدا

- آیا می‌دانید انرژی الکتریسیته حاصل از 750 بار شانه کردن موهای یک زن ژاپنی معادل با روشن کردن یک لامپ شصت وات به مدت 3 دقیقه است؟

:: موضوعات مرتبط: علمی , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: آيا مي دانيد های علمی؟؟؟ , آيا مي دانيد , مقالات ,
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 5818
نویسنده : یه بنده خدا

من به عنوان يك متخصص در مهدويت و يك مسيحي محافظه كار لوتري، تمايلات آخرالزماني مسلمانان -از مراكش گرفته تا مالزي- را به صورتي انكارناپذير و غيرقابل بازگشت و در حال رشد مي بينم. حجت الاسلام زهیر دهقانی، مدیر گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت در یادداشتی به تحلیل سخنان تیموتی فرنیش، متخصص مهدی گرایی و تاریخ اسلام در مقدمه ای که بر کتاب "اسلام ردای ضد مسیح" نوشته، پرداخته است.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ادیان و منجی گرایی , ,
:: برچسب‌ها: ليسا نبايد خطر امام دوازدهم شيعيان را ناديده بگيرد , امام دوازدهم شيعيان , نسیم موعود , جدیدترین مقالاتووبلاگ مقالات , اخبار از داعش ,
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
بازدید : 6430
نویسنده : یه بنده خدا

 صدراله زین العبادی
انگاره موعود‌گرایی و چشم به راه بودن، فرجامی است خوش برای جهانی كه وضع فلاكت بار موجود انسان را به ارمان شهر موعود تغییر می‌دهد. امروزه تبلور این درنگ نویدبخش در ادیان ابراهیمی (مسیحیت، یهودیت و اسلام)، به جلوه‌ای فراتر از یك انگاره بدل شده است و معتقدان به ان، كاربست راهبردی برای ان فراهم كرده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: صدراله زین العبادی , نقش صهيونيسم و غرب در القای منجی غربی , شهر موعود , مقالات ,
تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 6972
نویسنده : یه بنده خدا

توسعه تكنولوژی به انسان این اجازه را می‏دهد كه طبیعت خودش را هم دست‌كاری كند و این چیزی است كه پدران علم جدید، مثل بیكن و داروین نسبت به آن‏آگاهی داشتند و از همان زمان طیّ یكی دو قرن اخیر این مسئله را مورد توجّه قرار دادند. در رویكرد علم و تكنولوژی جدید، انسان مثل خاك كوزه‏گری در دستان دانشمندان است و آنها هرگونه دخل و تصرّفی را در طبیعت بشری می‏كنند. این دخل و تصرّف در حوزه گرایش طبیعی انسان به جنس مخالف، به گونه‏ای عمل‏كرده است كه نیاز به جنس مخالف از بین رفته و متعاقب آن، اخلاقیاتی كه مبتنی بر جدایی جنس‏های مذکّر و مؤنّث بوده‏اند، موضوعیت خود را از دست‏داده‏اند؛ زیرا اصولاً زوجيّت معنای سابق خود را ندارد. نتیجه چنین فرایندی هم رفتن به سوی تاریكی و پوچی است.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: عــــصر پایان اخلاق , توسعه تكنولوژی , جنس مخالف , سوی تاریكی , مقالات ویژه , جنگ نرم , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 5876
نویسنده : یه بنده خدا

در نهج‌البلاغه جلوه‌هایی از دو اصل امامت و عدالت در گفتار، رفتار، سیره و عمل اهل بیت(ع) نشان داده می‌شود و جریان‌های انحرافی، ساختگی، منافق و بدعت‌گذار، بازشناسی و نقّادی می‌شود. نقش و جایگاه امامت راستین و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌ها و توطئه‌ها به طور وضوح تبیین می‌گردد و جنود حق، سپاهیان باطل، ائمه نور و منادیان ظلمت معرفی می‌گردد.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: نهج‌البلاغه , امام علی (ع) , مقالات , ویژه , آپارات , امامت و عدالت , گنجینه زمین و کلید رحمت خداوند , گنجینه زمین , کلید , رحمت , خداوند ,
تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 7114
نویسنده : یه بنده خدا

نشان هنر و ادب دولتی فرانسه موسوم به «نشان شوالیه» چگونه پایه‌گذاری شد؟ دولت فرانسه این نشان را به چه رویکردهای فرهنگی و هنری اهدا می‌کند؟ کدام شخصیت‌های ایرانی تا کنون این نشان را دریافت کرده‌اند؟ گزارش ویژه مشرق به این سوالات پاسخ خواهد داد...



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: نشان «شوالیه» چیست و به چه کسانی اهدا می‌شود , نشان «شوالیه , چیست و به چه کسانی , اهدا می‌شود , نشان هنر و ادب , s , سکس , ایران , نسیم موعود , nasimemoyood ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 7270
نویسنده : یه بنده خدا

 پديده ي جديد دانش بشري که تقريباً در همه ي شئون زندگي اسنان راه يافته است. همچون ديگر ساخته هاي دست بشر دو رو دارد که يک روي آن استفاده صحيح در کارها و کمک به رشد و سعادت بشر است و روي ديگر آن استفاده غلط است که معمولاً جز در موارد علمي و شغلي از آن استفاده مي شود.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: جنگ نرم , اثر بازیهای رایانه ای بر کودکان و نوجوانان , پديده ي جديد دانش , تقريباً در همه ي شئون ,
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393
بازدید : 10165
نویسنده : یه بنده خدا

 

کمی از داعش بدانیم

وظیفه ی ما هیتی ها



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: اسم و رسم داعش , داعش , تعریف داعش , داعش , سکس داعش , جنایات داعش , ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4953
نویسنده : یه بنده خدا

 بعضی از آدمها، حتّی شده 50 تا تک تومانی حرام بخورند، می خورند! استدلالشان هم این است که: «وقتی آن بالا بالاها، میلیاردی می خورند، من چرا نخورم؟! این 100 تومان و 200 تومان که کسی را به فلاکت نمی اندازد» و البته مشکل هم دقیقاً همینجاست، چون که همین مقدار کم هم انسان را «به فلاکت می اندازد!» و این ماجرا دقیقاً از زمانی شروع می شود که همان پنجاه تومان کلّ زحمت یک نفر را «شبهه ناک» می کند. یعنی معلوم نمی شود چقدرش حرام و چقدرش حلال است؛ آن وقت از زمین و زمان برای حرام خوار می بارد: نفرین ملائک، بیزاری جستن خدا، فرزندان نا به کار و حتّی کشتن امام! این همان فلاکتی است که عرض کردیم!



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: چگونه از دل حرام خواران، «دشمن خدا» بیرون می آید؟ , چگونه , دل حرام خواران , «دشمن خدا» , بیرون می آید؟ ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4959
نویسنده : یه بنده خدا

 بسیاری از ما، گمان می کنیم که سحر، پیشگویی، طالع بینی، ستاره شناسی، تسخیر و شعبده، خرافاتی قدیمی و شکل گرفته از داستانهای چند انسان نادان است که برای مسائل علمی پیش رویشان، دلایل علمی کافی نداشتند! این درحالی است که نه تنها شواهد قرآنی و روایی فراوانی درباره ی ساحران و جادوگران و منشأ علم آنها وجود دارد، بلکه شواهد امروزی فراوانی نیز در دسترس است (مثلاً بازداشت 26 جادوگر در قم) که نشان می دهد انسانهایی هستند که با معامله با شیاطین، در زندگی دیگران سنگ اندازی می کنند.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ساحران، دانشمندان شیطانی , ساحران , دانشمندان , شیطانی ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4844
نویسنده : یه بنده خدا

 شاید این خبر، برای هر کس برداشتی داشته باشد: «فرزندان جهاد نکاح در راهند »؛ یا ممکن خبر زیاد شدن روابط نامشروع کسی را ناراحت نکند؛ امّا برای کسی که سری به کتابهای تاریخی و حدیثی زده باشد، این خبر به معنای این است که ابلیس لعین (علیه اللعنه) از حرام زادگانی که نام و نسب پاکی ندارند، لشکری از ناپاکان می سازد تا آماده به خدمت ترین خادمانش را برای مقابله با امام عصر (ارواحنا له الفداء) سازمان دهد.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: فرزندان ناپاکان , لشکر ابلیس , فرزندان , ناپاکان , لشکر , ابلیس ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 4622
نویسنده : یه بنده خدا

گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم مایکل چاسودوفسکی به نقشه‌های آمریکا برای تجزیه خاورمیانه پرداخته استدکتر مایکل چاسودوفسکی استاد اقتصاد دانشگاه اوتاوا و از تحلیلگران بنام مسائل سیاسی و بین المللی، در تحلیلی در سایت گلوبال ریسرچ درباره اهداف آمریکا از حمایت غیرمستقیم از تروریست ها در عراق نوشته است: آمریکا در عراق اهداف بلندمدت‌تر از تضعیف یا سرنگونی دولت نوری المالکی، در سر دارد و آن تجزیه این کشور به سه حکومت مستقل است.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: برنامه سری آمریکا برای تجزیه عراق به سه کشور + نقشه , برنامه سری آمریکا , برای تجزیه عراق , به سه کشور , , نقشه , گلوبال ریسرچ , , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4164
نویسنده : یه بنده خدا

ژنرال کینت کینگ، سخنان ابوبکر البغدادی را هنگام خروجش از زندان به یاد می‌آورد. او

به آن‌ها گفته بود: «شما را در نیویورک می‌بینم.»



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: رهبر داعش خطاب به آمریکایی‌ها: شما را در نیویورک می‌بینم , ژنرال کینت کینگ , ابوبکر البغدادی , شما را در نیویورک می‌بینم ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4391
نویسنده : یه بنده خدا

 

پیش از این، در یکی از شماره‌های «موعود»، سرمقاله‌ای با عنوان «ائتلاف خونین صلیب، سلفی و صهیون» ارائه شد و در آن، به اجمال از هماهنگی و اتّفاق طرّاحی شده سه جریان سیاسی، اجتماعی صلیبی، سلفی و صهیونی پرده‌برداری گردید. آن سر مقاله دست به دست گشت و ده‌ها هزار نفر از طریق شبکه‌های اینترنتی نظاره‌گرش شدند. در مدّت زمان اندکی، در پی آنچه که در «شرق اسلامی» [خاورمیانه] و در میان کشورهای اسلامی رخ داد، بر همگان مکشوف شد که چگونه این سه جریان - به ظاهر دور از هم- در ائتلافی نامقدّس، کمر به انهدام و انعدام سازمان‌یافته محرومان و مستضعفان این خطّه از خاک خدا بسته‌اند.

 



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: سلفی، آلت فعل صلیبی , ائتلاف خونین صلیب , سلفی و صهیون , جریان سیاسی , اجتماعی صلیبی , سلفی و صهیونی ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4494
نویسنده : یه بنده خدا

رقه پایتخت دولت داعش است. دولتی که با یک فرماندهی نظامی و یک مجلس شورا اداره می شود و برای خود دادگاه و زندان دارد. بین تشکیلات «دولت اسلامی عراق و شام» معروف به «داعش» با سازمان القاعده و بخصوص شاخه سوری اش «جبهه النصره» اختلافات زیادی وجود دارد که فراتر از جنبه های نظامی بوده و دارای ابعادی استراتژیک است. زیرا دولت اسلامی داعش در برگیرنده نسل سوم گروه های جهادی (بعد از بن لادن و الظواهری) است.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: دولت «داعش» چگونه دولتی است؟ , دولت داعش , دادگاه و زندان , دولت اسلامی عراق و شام , تحولات عراق , سیاست , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4499
نویسنده : یه بنده خدا

پولس یک یهودی بسیار تند رو بود که در سال چهارم میلادی متولد شده و هیچ گاه نیز حضرت مسیح (ع) را ندیده بود. افراط گری های او در دین یهود تا جایی بود که اقدام به دستگیری یا لو دادن مسیحیان می کرد تا آنها را به قتل برسانند. او تحت تعلیم آموزه های یهودی و همچنین فلسفه یونان باستان بود و از این رو با آرای فلسفی و سفسطه گری و مغالطه کاملا آشنا بود. شیوه افراط گرایانه پولس ادامه داشت تا اینکه یک روز ادعا کرد هاله ای از نور او را دربرگرفته و کسی با او صحبت می کند. این آغاز ادعای ایمان آوردن پولس به مسیحیت بود.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیانی که تابع یهودیان اند , مسیحی , ا , نی که تابع , یهودیان اند , پولس , حضرت مسیح (ع) , دستگیری , افراط گرایانه ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4573
نویسنده : یه بنده خدا

در حدیثی، پیامبر اعظم(ص) می فرمایند: "اگر ده نفر از یهودیان به من ایمان آورده بودند، قطعا تمامی یهود به من ایمان می آوردند." این حدیث نشان می دهد بسیاری از یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند در قلب هیچ ایمانی به اسلام نداشتند و همین موضوع باعث شد تا روش منافقانه ای در پیش گیرند. این یهودیان مخفی کسانی بودند که شروع به فعالیت های تخریبی بر ضد اسلام کردند.



:: موضوعات مرتبط: فراماسونری , شیطان پرستی , بهاییت و وهابیت , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیانی که ادعای مسلمانی می کنند , یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند , یهودیان مخفی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4647
نویسنده : یه بنده خدا

«ای فرزندان اسراییل، نعمت هایی را که من به شما ارزانی داشتم و اینکه شما را بر جهانیان برتری دادم به یاد آورید.» (آیه 47 سوره بقره)
بنی اسراییل، قومی بزرگ و باسابقه ی طولانی تاریخی است که با وجود نعمتهای زیادی که خداوند در زمان حضرت موسی (علی نبینا و آله و علیه السلام) به آنها عنایت کرده و نیز انبیا و اوصیای بزرگی که برایشان فرستاده بود، در نهایت چنان دچار انحراف شدند که خداوند آنها را لعنت دائمی کرد و از آنها به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و حق (1) یاد کرد.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیان , سرسخت ترین دشمنان , فرزندان اسراییل , طولانی تاریخی , بنی اسراییل , زرگترین دشمن اسلام , بزرگترین دشمن اسلام و حق , دشمنان حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
بازدید : 4374
نویسنده : یه بنده خدا

 

رو در رو کردن خانواده عراقی با چند داعشی در محل جنایتشان. ضجه های پسر، همسر و مادر: چرا پدرم را کشتید؟ به چه جرمی؟ به چه گناهی؟ او سرپرست چهار خانواده بود... لعنت خدا بر داعش، لعنت خدا بر ظالمین، لعنت خدا بر دشمنان اسلام، لعنت خدا بر داعشی ها.


:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: فریادهای پسر عراقی به داعش: چرا پدرم را کشتید ؟ , داعش , کشتن , تروریست , ناله های پسر ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 5965
نویسنده : یه بنده خدا

 

پس از ظهور اسلام در ایران، جریان های فکری و مذهبی بسیاری در این کشور شکل گرفت که جریان متصوفه و تصوف از مهم ترین آن ها محسوب می شود و تا امروز با فراز و فرودهای بسیار، ادامه پیدا کرده است. یکی از مؤثرترین طریقت های تصوف در ایران و امروزه در جهان، طریقت نقشبندیه است که تأثیر فراوانی در تاریخ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران به ویژه در عصر تیموری داشته است؛ از این رو تحقیق درباره‌ی این فرقه بر پژوهشگران علوم تاریخی و اجتماعی لازم است.



:: موضوعات مرتبط: ظهور , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: عالمل , عامل , عوامل , تربیت , سبک زندگی , سازنده , بررسی چگونگی شکل گیری تصوف در ایران , صف , نص , جریان های فکری و مذهبی , متصوفه , فرقه‌های انحرافی و شبه‌عرفان‌های جدید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 4378
نویسنده : یه بنده خدا

 

بكارگيري تنبيه در تربيت بسيار حساس و دشوار است و اين امكان وجود دارد كه بر اثر بي توجهي به چارچوب هاي آن نه تنها اثر تربيتي در پي نداشته باشد بلكه به عاملي مهار گسيخته در جهت پديدآوري واكنش هاي منفي تبديل شود.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: عالمل , عامل , عوامل , تربیت , سبک زندگی , سازنده , دو عامل ارزنده در تربيتی سازنده (2) ,
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 4494
نویسنده : یه بنده خدا

 

يكي از شيوه هاي تربيتي - تبليغي، سود جستن از تشويق و تنبيه است.تشويق وسيله اي براي ايجاد شوق، انگيزه و رغبت براي انجام كارهاي نيك و ايجاد عادت هاي پسنديده مي باشد و تنبيه، عاملي براي جلوگيري از پيدايش خصلت هاي ناپسند يا انجام كارهاي زشت و ترك عادت هاي نكوهيده به شمار مي رود.



:: موضوعات مرتبط: معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , دو عامل ارزنده , در , تربيتي , سازنده (1) , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , دو عامل ارزنده در تربيتي سازنده (1) , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 4504
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


این نوشتار شخصیت "زرین تاج قزوینی" یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را مورد بررسی قرار می دهد.
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود.



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , اولین زنی , که در ایران , بی حجاب , شد، , چه کسی بود , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1393
بازدید : 3634
نویسنده : یه بنده خدا

 پنجم شعبان سالروز ولادت امام زین العابدین علی بن الحسین بر همه شیعیان و مسلمانان مبارک.
♥•٠·
بار خدایا اگر پشیمانی به سوی تو توبه است پس من پشیمان ترین پشیمان هایم،
و اگر بجا نیاوردن گناه تو، توبه و بازگشت (به سوی تو) است پس من نخستین توبه كنندگانم،
و اگر درخواست آمرزش، سبب ریختن گناهان است پس من به درگاه تو از درخواست كنندگان آمرزشم.

صحیفه سجادیه

 



:: موضوعات مرتبط: معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: پنجم شعبان , سالروز ولادت امام زین العابدین علی بن الحسین , بر همه شیعیان , و مسلمانان , مبارک , ,
تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 4267
نویسنده : یه بنده خدا

«زمانی، نفت، حرف اوّل را در جهان قدرتمندان می زد؛ امروز اطّلاعات، به جای نفت و هر چیز دیگری، نقش محوری برای قدرت کشورها دارد؛ این در حالی است که ضعیف ترین وضعیت امنیت اطلاعات در بین کشورهای جهان، متعلق به کشور «ایران» است. این یعنی: ما اطلاعات مهم و حیاتی مردم و نهادها را – که سرمایه های بسیار گرانبهایی هستند- به رایگان در خدمت کسانی قرار می دهیم که کاربران اینترنتی را مانند برده ی خود می بینند. بر اساس اسناد منتشر شده توسط یکی از رؤسای شبکه ی اینترنتی، هر ماه میلیو نها بسته ی اطلاعاتی از ایران، توسط آمریکا سرقت می شود.»



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: وقتی گوگل به جای ما فکر می‌کند , وقتی , گوگل , به جای ما , فکر , می‌کند , ضد ایران , گوگل , تفکر , فکر , اندیشه , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393
بازدید : 4491
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

علی(ع)، امیر یگانه
 

هر چند ائمه(علیهم السلام) جملگی یک نورند، ولی هر کدام درخشندگی و نور خاصّ خود را دارند. در رأس آنان، پدر امامان، ویژگی های منحصر به فردی دارد که هیچ دیّار البشری در زمین دارای آن نیست. ویژگی هایی که نشانگر این است که مولای ما علی(ع)، نگین حلقه ی آفرینش است. به این ویژگیهای منحصر به فرد، «اختصاصات» می گویند.



:: موضوعات مرتبط: معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: علی(ع)، امیر یگانه , علی(ع)- امیر یگانه , درخشندگی و نور خاصّ ,
تاریخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازدید : 4715
نویسنده : یه بنده خدا
گزیده ای تاثیرگذار از سخنرانی استاد گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام علی النقی علیه السلام - اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ .

 

 

دانلود فايل



:: موضوعات مرتبط: علیرضا پناهیان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: مضرات , موسیقی , به , زبان ساده , گزیده ای تاثیرگذار از , سخنرانی استاد گرانقدر , حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان , در سالروز , شهادت امام علی النقی علیه السلام , اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ , ,
تاریخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
بازدید : 5314
نویسنده : یه بنده خدا
تمرکز

 


به ‌راستى مرتاضان چه كرده‏اند كه گاهى با تمرکز نگاه، موجود زنده‏اى را از تحرّك باز مى‏دارند؟! چگونه برخی می‌توانند از گذشته خبر دهند؟ جنّیان را چگونه مى‏شود به خدمت گرفت؟ آیا این كارها كرامت به حساب مى‏آید؟ فرق این كارها با مكاشفه چیست؟ و در یك كلام، كارهاى خارق‏العاده چه پیامى دارند؟


 



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: چرا عده‌ای قدرت‌های عجیبی دارند؟! ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 5444
نویسنده : یه بنده خدا

 

خبرگزاری فارس: هنگامی که فرزند شیطان در سینما متولد شد+تصاویر

القای ترس در دل انسان و ناامید کردن وی از آینده در سینما به خصوص هالیوود می‌تواند برای آنان که به دامان ادیان الهی پناه نیاورده‌اند، فرصتی ذهنی - روانی ایجاد کند تا برای مقابله با آینده تاریک بشریت به نیروی دیگری پناه ببرند! 

 
 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: هنگامی که فرزند شیطان در سینما متولد شد+تصاویر , هنگامی , که فرزند , شیطان در , سینما متولد شد , +تصاویر ,
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 4508
نویسنده : یه بنده خدا

19144 162مبلغان فرقه «گنابادی» با انتشار پوسترهایی خود را متصل به ائمه(ع) دانسته و قطب فرقه را نائب بر حق امام زمان(عج) معرفی می‌کنند، در حالی که امام(عج) بعد از وفات آخرین نائب خویش، هیچ کس را به عنوان نائب خاص معرفی نکرده‌اند.

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: شگردهای تبلیغی فرقه «گنابادی» , شگردهای تبلیغی , فرقه «گنابادی» , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com