با دیدن تصاویر مستهجن حافظه خود را از دست می‌دهید + اینفوگرافیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
بازدید : 3915
نویسنده : یه بنده خدا

 

تصاویربه نقل از دیلی میل، افرادی که معتاد به نگاه کردن تصاویر مستهجن هستند در خطر از دست دادن حافظه کوتاه مدت قرار دارند.

 

دانشمندان آلمانی به بررسی آن قسمت از مغز که مسئولیت حل مسائل، نگه‌داری اطلاعات در حین کار، تصمیم‌گیری و استدلال هستند؛ پرداخته‌اند. آن‌ها در تحقیقاتشان از 28 نفر – که همگی بالای 26 سال بوده و گرایش به جنس مخالف داشتند – خواستند تا به تعدادی از تصاویر اینترنتی نگاه کنند که بعضی از آن‌ها مستهجن و تعدادی غیر‌مستهجن بودند.

تصاویر غیر مستهجن (عادی) شامل عکس‌های خندیدن و ورزش کردن افراد مختلف بود. از داوطلبین خواسته شده بود که همزمان با نگاه کردن عکس‌ها به سوال "آیا این عکس با عکس 4 اسلاید پیش یکسان است؟" جواب "بله" یا "خیر" دهند.

این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن در مقایسه با تصاویر غیر مستهجن تعداد جواب ناصحیح بیشتری داشته‌اند. به‌طور میانگین، این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن به 67 درصد سوالات جواب صحیح داده‌اند ولی در زمان دیدن تصاویر معمولی 80 درصد جواب‌های آن‌ها درست بوده است.

این یافته‌ها به روانشناسان کمک می‌کند تا دلیل این موضوع را دریابند که چرا افرادی که معتاد به نگاه کردن هرزه‌نگاری‌های آن‌لاین هستند؛ بر سر قرار ملاقات‌هایشان حاضر نمی‌شوند، فراموش می‌کنند که بخوابند و یا از پذیرفتن مسئولیت‌های شغلی پاپس می‌کشند.

 

 

محققین می‌گویند: "تاثیرات منفی تحریکات جنسی بر روی فرآیند‌های شناختی، دلیل بروز قسمتی از این اتفاقات است."

 

کریستسن لایر فارغ التحصیل روانشناسی و مسئول این پروژه می‌گوید: " تحریکات جنسی در امور مربوط به حافظه فعال، تداخل ایجاد می‌کند؛ قسمت مهمی از حافظه که مسئول عملکرد اجرایی بدن است."

 

 لذا با توجه به این موضوع مطرح شده در ادامه به آمار و اهداف انتشار محتوای مستهجن در فضای مجازی می پردازیم:

 

 

*  اهداف کشورهای غربی برای گسترش سایت‌های مستهجن

 

 تصاویر

براساس بررسی‌های انجام شده بر روی موتور جستجوی دو نمونه از بزرگترین سایت‌های مستهجن آنلاین در کشورهای غربی، آمار قابل تأمل و در عین حال تأسف‌برانگیزی بدست آمده است.

-         بر روی این دو سایت بیش از 735 هزار ویدیو آپلود شده است.

-         در این دو سایت میانگین زمانی هر ویدیو حدود 11 دقیقه بوده است.

-      از زمان راه‌اندازی این دو سایت از سال 2006 تاکنون، 93 میلیارد بازدید صورت گرفته است، یعنی به طور مثال هر کدام از انسان‌های روی کره زمین 15 بار از این دو سایت‌ بازدید کرده‌اند.

-        آمار ویدیو‌هایی که هر ماه در این دو سایت آپلود می‌شود رو به افزایش است که به حدود 22000 ویدیو در هر ماه رسیده است.

-          از زمان شروع به کار این دو سایت، بازدیدکنندگان آن‌ها به اندازه 1.2 میلیون سال، هرزه نگاری آنلاین مشاهده کرده‌اند.

این آمار بسیار تأسف‌بار و قابل تأمل فقط متعلق به دو سایت از میلیون‌ها سایت مستهجن در فضای سایبر می‌باشد که نشان دهنده اهداف غرب برای گسترش باکتری‌گونه اینگونه سایت‌هاست، به‌طوریکه با تصور جامعه 300میلیونی آمریکا، 25 میلیون سایت پورن وجود دارد، یعنی به ازای هر 12 آمریکایی یک سایت مستجن راه اندازی شده است.

اولین هدف غرب از گسترش هرزه‌نگاری در فضای سایبر که در حال حاضر به صورت یک صنعت در آمده است، بخش مالی بسیار پررونق آن است به‌طوریکه به گزارش مرکز تحقیقات فورستر در سال 1998 حجم درآمد سالانه صنعت پرنوگرافی فقط از طریق اینترنت بین 1 تا 1.5 میلیارد دلار برآورد شده است.

دومین هدف، مشغول‌سازی انسان‌ها به خود است که با عادی سازی گناه و از بین بردن حیا در سطح جامعه‌ به راحتی به هدف خود دست پیدا می‌کنند.

 با به عادت تبدیل شدن گناه تاثیرات مخربی در شخصیت و ذهن افراد ایجاد می‌شود از جمله کاهش فهم، خود فراموشی و فاصله گرفتن از عبادت و معنویات و از بین رفتن غیرت و عرق ملی و این همان چیزی‌ست که غرب به دنبال آن است تا با مشغول کردن ذهن انسان‌ها، دیگر مردم دخالتی در امور کشورداری و مذهبی نداشته و سیاستمداران به راحتی می‌توانند به تاراج ملت خود بپردازند.

البته غرب به این بسنده نکرده و با میزبانی و گسترش سایت‌های مستهجن به زبان‌های مختلف و برای ملیت‌های مختلف در صدد انحراف مردم دیگر کشورهاست چون با این عمل به راحتی می‌توانند اعتقادات مردم دیگر کشورها را سست کنند و رگ میهنی و ملی آنان را خشک کنند و بر جوامع مختلف دیگر کشورها حکومت کنند.

با اینکه غرب نسبتاً توانسته است در جوامع خود و دیگر کشورها به این هدف برسد ولی در برخی موارد به نتایج معکوس دست پیدا کرده‌ به‌گونه‌ای که انسان‌ها‌ از نظر ذهنی به طوری تخلیه می‎شوند که فجایعی غیر قابل جبران رقم می‌زنند نظیر آتش گشودن یک نروژی به شهروندان و در پی آن کشته شدن بیش از 90 تن از شهروندان خود شد و همچنین حادثه دلخراش هفته پیش در یکی از مدارس آمریکا که منجر به کشته شدن بیش از 20 کودک بی‌گناه و معصوم گردید.

 

* از فحشای قانونی تا لگدمال شدن عزت ملت آمریکا + اینفوگرافی

نکته‌ای که در سیاست درآمدزایی دولتمردان آمریکا نسبت به مردم وجود دارد این است که آن‌ها هیچ فرقی بین  استعمار مردم خود و سایر نقاط دنیا قائل نیستند؛ آن‌ها در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی خود نیز به این سیاست خود اشاره کرده‌اند.

به طور مثال، هنگامی که در یکی از این فیلم‌ها، تعدادی از مردم با جماعت زامبی‌ها مخلوط می‌شوند دولتمردان دستور بمباران و به رگبار بستن تمامی مردمان آن منطقه را می‌دهند.

دیدگاه حاکمان این دولت‌ها نسبت به اشاعه فحشا در فضای مجازی، هیچ تفاوت ملّی و بین‌المللی ندارد. آن‌ها با گسترش اینترنت از دهه 80 میلادی، به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به اشاعه مستهجن نگاری آن‌لاین در سرتاسر دنیا نمودند.

در سال ۲۰۰۰، مجله بی‌ارادگی و اعتیاد جنسی، در یکی از نسخه‌های خود به نقل از نویسندگان متعددی اظهار داشت که اتصال به سایت‌های اینترنتی مستهجن، محدود به کاربران خانگی نمی شود. براساس تحقیقات صورت گرفته در مورد ۵۰۰ شرکت پیشرو و موفق، روشن شد که کارمندان مرد، ۶۲ درصد از زمان کاری خود را در فضای مجازی به استفاده از سایت‌های مستهجن اختصاص می دهند.

پایین آمدن مداوم سن نگاه کردن هرزه نگاری آن‌لاین در آمریکا نیز شاهدی بر این مطلب است.

این یکی از صدها دلیلی است که امام خمینی (قدس سرّه) حاکمان پست و ظالم آمریکا را، شیطان بزرگ نامید و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی)، منافق اصلیشان نامید؛ زیرا بیشترین تبعات سیاست هرزه‌نگاری آن‌ها در فضای مجازی علاوه بر فضای فیزیکی، ابتدا دامن‌گیر مردمان خود این کشور شده است و سپس سایر نقاط دنیا.

در اثبات این ادعا در زیر نمونه به تصویر کشیده شده این آمار را به شما ارائه می‌نماییم، آماری که توسط موسسات تحقیقاتی خود این کشورها ارائه شده است.

تصاویر

 

لذا پس از مطالعه این ویژه نامه کمی در این باره تامل کنیم که آیا همه ی این شواهد و قرائن، دلیل کافی برای اثبات هدفمند و از روی اغراض سوء بودن انتشار این محتوا در فضای مجازی نیست؟؟؟!!

واین ها دلیلی ست برای اثبات عقلی حکم شرعی خداوند در اسلام در رابطه با این باب (نگاه های حرام.)


برگرفته شده از مرکز تحلیلی تخصصی نقد بی طرف



:: برچسب‌ها: ه اندازه بازگشت منجی را نزدیک می دانند؟ (بررسی چند نظرسنجی معتبر) , با دیدن تصاویر مستهجن حافظه خود را از دست می‌دهید + اینفوگرافیک , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com