بشارت نزدیکی ظهور در بیان بزرگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392
بازدید : 3558
نویسنده : یه بنده خدا

| | |

 

امام خمینی:    انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای برپایی حکومت جهانی مهدی آخرالزمان(عج) مهیا خواهد شد. - 1360

 

 

آیت الله العظمی بهجت :

 

 تاکنون به جوانان بشارت می دادید که منتظر باشید ظهور امام زمان(عج) را خواهید( ظهور آنقدر نزدیک است که) به سالخوردگان نیز بشارت دهید که  منتظر باشید ، ظهور آقا را خواهید دید

 

آیت الله ناصری :

 

 خدا می داند که ظهور نزدیک است .

            

 

آیت الله جوادی آملی:

 

 پیروزی نهایی اسلام نزدیک است

 آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با بیان اینکه حادثه غم بار تخریب حرم عسگریین (ع) قلب مقدس امام زمان(عج) را جریحه دار کرد ، اینگونه اهانتها را از اعمال خبیث مستکبران در طول تاریخ ذکر کرده و پیروزی نهایی اسلام را نزدیک دانستند.

 

ایشان تاکید کردند آنچه در جهان اتفاق افتاده در شرف تتمیم است و آن مخالفت با اسلام است ، خواه در جریان هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام و یا تخریب حرمین شریفین و خواه در تحریم فن آوری دانش صلح آمیز هسته ای باشد.

 

آنهایی که یک روز سلمان رشدی را تحریم کردند و روز دیگر قضایای دانمارک و توهین به حرمین شریفین را به وجود آوردند ، بدانند هرچند مسلمانان و شیعیان اشک عاطفی می ریزند ، اما عق برهانی می گوید ، اسلام پیروز است و همانطوریکه انقلاب اسلامی ایران از سال 40 به بعد شروع شد و در سال 56 با دهن کجی که نسبت به امام راحل کردند ، به خروش رسید و در سال 57 به پیروزی رسید ، در حال حاضر نیز که جهان اسلام به خروش آمده است ، انشاء الله تعالی به پیروزی نهایی خواهد رسید.

 

مجله افق حوزه – شماره 101 – زمستان 84

 

 سید حسن نصرالله :

 

 نسل کنونی جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد.

 

نابودی اسرائیل نزدیک است

 

آیت الله مکارم شیرازی:

 

ما در ظهور صغری امام زمان(عج) قرار داریم

 همانطور که برای حضرت مهدی عليه السلام يک غيبت صغری و يک غيبت کبرا است يعنی درست مانند آفتاب وقتی می خواهد پنهان شود ابتدا قرص خورشيد پشت افق پنهان می شود ولی هوا نيمه روشن است و کم کم اين روشنايی برچيده می شود و تاريک می شود برای ظهورش هم يک ظهور کبرا و يک ظهور صغرا است مانند موقعی که آفتاب می خواهد طلوع کند قرص خورشيد هنوز پيدا نشده اما هوا نيمه روشن است و بعد خورشيد ديده ميشود مرحله غيبت ايشان در دو مرحله واقع شده است و ظهور ايشان هم ظهور صغرا و هم ظهور کبرا دارد در ظهور صغری توجه مردم به امام زمان عليه السلام زياد می شود و همه جا صحبت از امام زمان عليه السلام است و جلسات امام زمان عليه اسلام پرشور می شود و بحث های امام زمان عليه السلام همه جا را می گيرد وضع طوری می شود که مردم تشنه می شود و آماده می شوند ما تصور می کنيم که در اين عصر و زمان ما ان شاء‌الله در بين الطلوعين ظهور حضرت مهدی عليه السلام قرار داريم .

 

 من فراموش نمی کنم پنجاه سال قبل موسساتی که به نام حضرت مهدی عليه السلام بود خيلی کم بود و کتاب هايی که درباره حضرت مهدی عليه السلام نوشته شده بود به اندازه امروز نبود و سخن از امام مهدی عليه السلام به اين گستردگی نبود اگر کسی چهل يا پنجاه سال قبل مسجد جمکران می رفت در بهترين شب ها ده يا بيست نفر بودند اما الان صدها هزار نفر در بعضی از شب های حساس هستند ما به سوی طلوع کبرا پيش می رويم .

 

 اگر می خواهيم به آن ظهور کمک کنيم اين ظهور صغرا را توسعه دهيم همين بحث های مختلف درباره حضرت را ميان جوانان و بزرگسالان و زنان و مردان و مسلمانان و غير مسلمانان توسعه دهيم و به اينترنت بکشانيم خلاصه با امواج نام مهدی عليه السلام را به همه دنيا برسانيم و اين ظهور صغرا را پر رنگ کنيم تا نام حضرت مهدی عليه السلام در همه جلسات حضور پيدا کند من معتقدم اگر اين کار را بکنيم اين يک مصداق عملی دعای تعجيل فرج می شود

نوشته شده در فصلنامه علمی -تخصصی ويژه امام مهدی عليه السلام سال دوم شماره پنجم پاييز ۱۳۸۱

 

 

 

تحقق حکومت جهاني نزديک است

 (روزنامه رسالت 10/6/86)

 مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. به گزارش ايسنا، آيت الله مکارم شيرازي در اين مراسم با بيان اين که انديشه مهدويت در آموزه هاي اسلامي بسيار شفاف تر و پررنگ تر است، گفت: هر قدر فساد و ظلم و بيدادگري در جهان بيشتر شود اميد و انتظار به آن ظهور بزرگ فزون تر مي شود. وي، به حضور سالانه 15 ميليون نفر از مردم مسلمان براي ابراز ارادت به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: اين همه علاقه و اشتياق براي دشمنان و کساني که قبول اين حقيقت منافع آنها را به خطر مي اندازد قابل پذيرش نيست لذا سعي مي کنند در مورد اين مسجد سم پاشي کنند. وي هوشياري مردم در برابر اين توطئه ها را ستود و تصريح کرد: مردم به اين مسايل و اقدامات توجه ندارند و ما شاهد اقبال روزافزون مردم نسبت به مسجد جمکران هستيم.مکارم شيرازي با اشاره به تلاش دشمن جهت ترويج خرافات در مورد مهدويت نسبت به هوشياري دانشمندان علوم ديني تاکيد کرد. وي از ظهور نشانه هاي ظهور حضرت مهدي (عج) خبر داد و ابراز کرد: تحقق حکومت جهاني نزديک است و ما بايد خود را آماده ظهور آن حضرت کنيم

 

..... و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.

 

آيت‌الله مكارم شيرازي با اشاره به اينكه امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولي‌عصر بيش از گذشته است، اظهار داشت: طبق آمار اعلامي، امروزه نام مبارک مهدي بيشترين استقبال کننده را دارد و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.

 

به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، آيت‌الله مكارم شيرازي در همايش «آثار و بركات مهدويت در عصر غيبت» در مدرسه اميرالمومنين(ع) با تبريك ايام شعبانيه، به نمونه‌هايي از ويژگي‌هاي حکومت امام عصر از منظر آيات و روايات پرداخت و گفت: با ظهور حضرت حجت (عج) و تشكيل حكومت جهاني همه انسان‌ها در رفاه و عدالت قرار مي‌گيرند و اين مسئله‌اي است كه در تمام كتاب‌هاي آسماني بر آن تاكيد شده است.

 

اين مرجع تقليد با اشاره به خصوصيات ياران امام زمان(عج) گفت: كساني كه مي‌خواهند در جمع ياران امام عصر (عج) باشند بايد همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازي، از هواي نفس دوري کنند.

 

وي با اشاره به سخن برخي از نابخردان مبني بر اينکه بايد زمين پر از فساد و ظلم و ستم شود تا حضرت ولي عصر ظهور کند، گفت: بسياري جنايات از سوي غربي‌ها در سراسر جهان در حال وقوع است و ايجاد اين شبهه‌كاري عبث و بيهوده است.

 

مكارم شيرازي با تاکيد بر اينکه ظهور نزديك است، گفت: ظهور ولي عصر (ع) نيازمند حضور يك گروه انقلابي از افراد متدين است.

 

 

تحقق نشانه هاي ظهور امام زمان

  حضرت آيـت ا...  ناصر مكارم  شيرازي ازمراجع تقليد قــم بـا اشاره به روايتي ازحضرت عــلي (ع)، گفت:

 گسترش خونريزي  و حـلال شـمردن  دروغگويي  و بي بـند و بـاريها در جـهان از نشانـه هاي ظـهورامام زمان (عج ) است.

 به گزارش  رجانيـوز به نقل از ايرنا ، وي شب گذشته درآيين جشـن  ميلاد حضرت مهـدي (عج )  و  در جمع صدها هزار نفر از شيفتگان وارادتمندان اين امام همام درمسـجـد جـمكـران قـم ، افـزود :  بي اعتنايي به عبادات ، خـيانـت  در  امـانت ، رواج ربـا در جامعه ، رشوه خواري ،  فروش دين به دنيا، پيروي از هواي نفس و قطع صله رحم را ازديگر نشانه هاي ظهور امام (ع) عنوان كرد.

 آيـت ا...  مكارم شيرازي  افزود: اجراي عدالت و بسط و گسترش  عدل اصلي ترين برنامـه امـام عصر(عج ) پس از ظهور است.

 وي بيان داشت :  عدالت براي انسانـيت موجب حيات سعادتمندانه است و  اگر عـدالت  نبـاشد نه پيشرفت مادي و نه معنوي در اين كره خاكي شكل مي گيرد.

 اين  مرجع  تقلـيد  با  بـيان  اينكه  حضرت  مهدي (عج )  در  روايـات   و  احـاديـث  اسـلامي به  "نورآفتاب " و " آب زلال جاري " تشبيه  شده  است ،  اظهار  داشت : بـراي   ملاقــات  و رويت  چهره دلــربا و  نـورانـي امام عصر(عج ) حجابي وجود ندارد  و اين اعمال بد ما  است كه حجاب به وجود مي آورد.

 27     مرداد 87 - رجانيوز

 

 

 

دکتر احمدی نژاد :

 

بدون ترديد آينده متعلق به مستضعفان، صالحان و مظلومان است و وعده خداوند با ظهورحجت حق و استقرار عدالت ومهرباني در جهان، محقق خواهد شد.

 

امروز به مردم كشورمان بشارت مي‌دهم كه به لطف ايستادگي شما و رهبر عزيزمان و فداكاري ملت، امروز دوران امپراطوري قدرت‌هاي چپاولگر به پايان رسيده و همه آن‌ها در سراشيبي سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند

 

 استكبار جهاني و عناصر آن مانند رژيم غيرقانوني و جنايتكار صهيونيستي، رو به اضمحلال هستند،

 

به فضل الهي شرايط جهان به سرعت به سمتي پيش مي‌رود كه ملت‌ها و مردم مناطق گوناگون پايگاهي جز امام پيدا نكنند و توجه به خدا و نياز به انسان صالح كامل در ذهن و انديشه انسان‌ها جاري شده است

 

استاد پناهیان :

 

رفقا!به خدا قسم صدای قدمهای مهدی فاطمه میآید.

 

حرکتهای اصلی ظهور آغاز شده است. ما در آستانه فتحیم و این آرامش ، آرامش قبل از طوفان است

                                                                                                             هفته نامه  رايحه ظهور

 

غير بسيجي ها كار مي كنند براي زندگي ، ولي بسيجي كار و تلاش مي كند براي اينكه مي داند ظهور نزديك است                                                                                         همايش بسيجيان - ۸۶

 

شمارش معکوس برای ظهور شروع شده است.

                                                        هیئت محبین اهل بیت(ع)- قم

 

 

مقام معظم رهبری:

 

ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم زیرا معرفت ها پیشرفت کرده است.  (سال 87)

 

جبهه باطل در حال شکست و عقب نشینی است .

 

پیشروی تدریجی جبهه حق نسبت به گذشته بسیار قابل توجه است و سرانجام با ظهور امام زمان(عج) ، غلبه حق به صورت مطلق تحقق خواهد یافت .    5 آذر 1379

 

در مقابل مستکبران عالم زمینه این وجود دارد که توده های مردم بر روی حرف حق خودشان بایستند ودر صورت تحقق این زمینه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. (سال 80)

 

علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.

                                                   قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال 80

 

دنیا امروز حقیقتاً پر از ظلم و جور شده و تشنه عدالت مهدوی است.  (نیمه شعبان 87 )

 

جهان استکبار مغلوب دنیای اسلام شده است.   (سال 86)

 

 نسل کنونی فلسطین شکست قطعی اسرائیل را خواهد دید.  (عید فطر 87)

 

اكنون به بركت بيداري امت اسلامي، افق آينده براي مسلمانان بيش از هر زمان ديگرتابناك تر است، و دشمنان اسلام و دنياطلبان به ضعف و شكست خود اذعان مي كنند.(10/7/87)

 

در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.                                                                                                                                    نیمه شعبان سال امیرالمومنین(ع)

 

 همه آرزوی انبیاء و اولیاء، استقرار عدل ، نجات مستضعفین ، نابود کردن ظلم در سطح جهان،  به دست شما ملت ایران قابل عمل است.

 

 

 

امام خمینی (ره)

 

 انقلاب ما آغاز نصضت جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.

 

گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال مستضعفان و محرومان

 

انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای برپایی حکومت جهانی مهدی آخرالزمان(عج) مهیا خواهد شد. - 1360

 

ما امروز دورنمای صدور انقلاب را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است ، امید بخش آتیه ای روشن است و وعده خداوند متعال را نزدیک و نزدیک تر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان .

 

من امیدوارم که ما به مطلوب حقیقی برسیم و متصل بشود این نهضت به بزرگ اسلامی و آن نهضت ولی عصر(ع) است.

 

 امید آن است که مسلمانان و مستضعفان به پا خیزند و داد خود را از مستکبران بگیرند و مقدمات فرج آل محمد(ص) را فراهم نمایند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی

 

( امام جمعه موقت تهران- 10/7/88)

 مقدمه ظهور امام زمان(عج) ، تحقق ولایت فقیه است

  .... کار دارد به آخر می رسد..

 ... در فتنه‌هاي اخير دشمن خوشحالي مي‌كرد و فكر مي‌كرد توانسته است شجره‌ي طيبه ولايت فقيه را از بين ببرد در حالي كه اين شجره‌ي طيبه تاسيس الهي است و خدا اين نهال را به دست پيامبرش كشت كرده و خون‌هاي بسياري در اين راه ريخته شده است و دارد به آخر كار مي‌رسد و امام زمان (عج) بايد به عنوان ثمره‌ي نهايي اين شجره‌ي طيبه حكومت جهاني تشكيل دهند و نجات آحاد بشريت را محقق فرمايند. مقدمه‌ي ظهور آن بزرگوار، تحقق ولايت فقيه است...

 

 آیت الله امامی کاشانی

 ( امام جمعه موقت تهران – ۲۲/۳/۸۸)

 ظهور بسیار نزدیک است و ما بسیار خوشحالیم...

 خطیب موقت نمازجمعه تهران با ذکر روایتی دیگر از امام حسین (ع) یادآور شد : ظهور امام زمان (عج) زمانی رخ می دهد که در جامعه برخی نسبت به برخی دیگر برائت می جویند، اظهار تنفر می کنند، برخی به برخی دیگر آب دهان پرتاب می کنند، بعضی می گویند بعضی دیگر دین ندارند، مسلمان نیستند، بعضی نیز تعدادی دیگر را لعنت می کنند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در این روایت فرمودند این زمان بهترین زمان برای ظهور امام زمان (عج) و ظهور بسیار نزدیک است. در این زمان نیز ما از اوضاع جامعه ناراحت هستیم ولی از فرمایش امام حسین (ع) مبنی بر ظهور امام زمان (عج) بسیار خوشحالیم.

 

 

 

به نقل از : http://u313.blogfa.com/




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بشارت نزدیکی ظهور در بیان بزرگان , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com