شخصیت ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 4651
نویسنده : یه بنده خدا
آنتوان اس زاندر لاوِی
Anton Szandor Lavey مؤسس و کاهن اعظم کلیسای شیطان، نویسنده کتاب انجیل شیطانی و بنیان گذار شیطان پرستی لاویی، در ۱۱ آوریل سال ۱۹۳۰.م در شهر شیکاگو ایالت ایلی نویز متولد شد. آنگاه خانواده اش به سانفرانسیسکو نقل مکان کردند و بیشتر دوران رشد وی همانجا سپری شد.
لاوِی پس از رها کردن دبیرستان و فرار از خانه در ۱۷ سالگی، ابتدا به سیرک پیوست و بعد به نوازندگی روی آورد. وی در سال۱۹۵۰.م به عنوان عکاس در دایره جنائی پلیس استخدام شد.
لاوِی در سال ۱۹۵۲.م با کارول لَنسینگ ازدواج کرد. نتیجـه این ازدواج اولین دختـر او کلارا لاوی بود. ازدواج آنها بعد از اینکه آنتوان بسیار شیفته داین هگارتی شده بود، در سـال ۱۹۶۰.ممنجر به طلاق شد. آنتوان و داین هرگز ازدواج نکردند ولی رابطه آنها بعد از سالهای طولانی به تولد دختر دوم وی زینا لاوی در سال ۱۹۶۴.م منجر شد.
موفقیت های او به عنوان یک پیانیست، او را مشهور ساخت. به طوری که از مشهورترین افراد زمان خود در سانفرانسیسکو بود.
لاوی ارائه سخنرانی‌های سرّی خود در شبهای جمعه را که دایره اسرار آمیز نامیده بود آغاز کرد. و یکی از اعضای همین حلقه به لاوی پیشنهاد تأسیس آیین جدید را داد.
در ۳۰ آوریل سال ۱۹۶۶.م در حالی که لاوی سر خود را (به عنوان رسم آئین جدید) تراشیده بود، بنیان گذاری کلیسای شیطان را اعلام کرد. همچنین سال ۱۹۶۶.م را به عنوان آنو سیطنس (سال اول عصر شیطان) اعلام کرد. و خود را کاهن اعظم کلیسای شیطان نامید.
چندی بعد با انتشار کتاب انجیل شیطانی در سال ۱۹۶۹.م به اظهار تعالیم کلیسای شیطان پرداخت و اظهار کرد که شیطان فرمانروای زمین است .
در ادامه انتشار کتاب انجیل شیطانی لاوی کتاب آئین پرستش شیطانی را در سال ۱۹۷۲.م انتشار داد. در این کتاب جزئیات بیشتری از آئین پرستش، رسوم و تشریفات دینی پرستش شیطان (از جمله مراسم عشاء تاریک) را ذکر کرد.
هگارتی و لاوی در اوسط سال ۱۹۸۰.م از هم جدا شدند. و آخرین همراه لاوی بلانچ بورتون بود. که نتیجه این همراهی تنها پسر لاوی سیتن سرکیس کرنکی لاوی شد.
سرنجام آنتوان لاوی در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۹۷.م در بیمارستان سنت ماری شهر سانفرانسیسکو بر اثر تورم ریه مرد. روز مرگ لاوی به عنوان روز هالووین شناخته می‌شود. در تدفین شیطانی لاوی که به صورت مخفی انجام شد، جسدش را سوزاندند. خاکسترش دفن نشد، ولی بین وارثانش تقسیم شد. و با این فرض که دارای قدرت اسرارآمیز است، در آئین پرستش اسرار آمیز شیطانی استفاده می‌شود.
آثاری که منسوب به لاوِی می باشد، در چند قالب است. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کتابها:
انجیل شیطانی (۱۹۶۹) - ساحره تمام‌عیار یا وقتی پاکدمنی شکست خورد چه کنیم (۱۹۷۱) - آئین پرستش شیطانی (۱۹۷۲) - گفتگوهای شیطان (۱۹۸۸) - دفتر یادداشت شیطان (۱۹۹۲)
فیلمها:
بچه رزماری (1966) - نیایش برادر اهریمنی من (۱۹۶۹) - عشاء ربانی شیطان (۱۹۷۰) - باران شیطان (۱۹۷۵) - اتومبیل (۱۹۷۷) - دکتـر دراکولا، اکا سونگالی (۱۹۸۱) - سوپر استار کارلز منسون (۱۹۸۹) - مرگ در صحنه (۱۹۸۹) - گفتگوی شیطان (۱۹۹۵)
موسیقیها:
مراسم عشاء شیطانی - بیگانه - شیطان به تعطیلات می‌رود


پیتر گیلمور
Peter H. Gilmore در سال ۲۰۰۱.م توسط موبده بلانچ بورتون (معشوقه آنتوان لاوِی) به عنوان کاهن اعظم کلیسای شیطان تعیین شد. و هم اکنون به عنوان موبد اعظم در کلیسای شیطان فعالیت می کند.
وی به عنوان نماینده کلیسای شیطان در برنامه‌های متعددی که در رادیو و تلویزیون راجع به شیطان پرستی پخش می‌شود، حضور فعالی دارد.

گیلمور در سال ۱۹۸۹.م همراه با همسرش پگی نارامیا انتشار مجله شعله سیاه را آغاز کردند. همچنین گیلمور در سال ۲۰۰۵.م مقدمه‌ای بر انجیل شیطانی آنتوان لاوی نوشت. آخرین اثر او کتاب مقدس شیطانی (The Satanic Scriptures) است. که در سال ۲۰۰۷.م منتشر شد


مایکل آکینو
Michael Aquino بنیانگذار معبد سِت (سازمان جدا شده از کلیسای شیطان ) است. همچنین او در ارتش آمریکا و سازمان سیا (CIA) مشغول فعالیت است.
آکینو به خاطر اختلافاتش با آنتوان لاوی، در سال ۱۹۷۵.م از او جدا شده و معبد سِت را تأسیس کرد

 


مرلین منسون
برایان هاگ وارنر نام اصلی فردی است که امروزه به مرلین منسون یا به اختصار MM شهرت یافته است.
وی که اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته و مورد پرستش قرار می گیرد مانند سایر افراد ی که از چهره های شاخص شیطان پرستی به حساب می آیند دوران کودکی توام با سختی های فراوان مانند فقر و تنگ دستی را سپری کرده است.
برایا وارنر تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان پرستان ایفا کند و این افراد را از بن بست عزلت خارج کرده و مجددا به عرصه فعالیت های اجتماعی وارد سازد.
مرلین منسون نیز مانند سایر چهره های شناخته شده شیطانیسم چندین مرحله در طول عمرش یعنی 38 سال گذشته برای مدت چند ماه یا چند هفته از نظر ها دور شده و پس از طی زمان مورد نظر با ارائه یک کنسرت بزرگ و یا در چهره ای جدید و البته سخیف تر از گذشته ظاهر می شود. لازم به ذکر است که شیطان پرستان ادعا می کنند که در این مدت به ملاقات شیطان و یا شیاطین می روندد و دستوراتی را دریافت می کنند.
گفتنی است که طبق اطلاعات موجود زمانی که این افراد غیب می شوند جلساتی را با برخی مقامات بلند پایه امنیتی امریکا و رژیم صهیونیستی برگزار می کنند و خواسته هایشان را مبنی بر حمایت های مالی , حقوقی و ... بیان و از حمایت ایشان برخوردار می شوند.




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: باربی و صنعت مانکنیسم , باربی , و صنعت , مانکنیسم , حمید علیمی , خط قرمزعرفان , شخصیت ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com