عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1392
بازدید : 6941
نویسنده : یه بنده خدا

 لازم به ذکر است که متون دینی یهود عمده ترین عامل ایجاد این نحله فاسد فلسفی و فرهنگی بوده است.

بر اساس آموزه های یهودی و عبرانی شیطان نه یک موجود بد , بلکه یک فرشته خادم برای آزمایش انسانها است.
در مکاشفات نیز به عدد 666 , عدد مقدس شیطان پرستی اشاراتی شده و آن عدد وحش توصیف شده است که باید شمرده شود.
خواه نا خواه متون یهودی منبع برداشت برای مسیحیان نیز قلمداد می شوند و نگاه خاص یهودیت به شیطان تاثیرات فراوانی را بر مسیحیت داشته است.
تصوف یهودی ( کابالا)
کابالا یا قبالا یا همان تصوف یهودی آیینی است که به نوع خاصی از ریاضت های شیطانی یهودیت دلالت دارد.
برابر نظریات کارشناسان ملل و نحل این فرقه تحت تاثیر عرفان و تصوف اسلامی در اثر هم نشینی مسلمانان آندلس با برخی از یهودیان تشکیل شده است.
کابالا بخش رمز آلود و بسیار سری دین یهودی طی 500 سال اخیر محسوب شده و عمده تحولات جهان توسط کابالیست ها دنبال می شود.
کریستف کلمب و همکارانش همگی کابالیست بودند و از فنون جادوگری کابلایی و منجمان آن در راه پیدا کردن قاره امریکا بهره برداری نمودند .کابالا عمیقا بر برخی باور های خرافی همچون جادوگری استوار است و رسما برای آن تقدس قائل است و این عمده ترین نقطه اشتراک آن در گذشته و حال با شیطان پرستی است.
هم اکنون اصطلاح کابالا وصف کنده تمرین آیین و دانش محرمانه یهود است . مهمترین منابع و کتب کابالیستی که به عنوان ستون فقرات و پایه اصلی آیین کابالا درآمدند شامل مجموعه کتاب عبری بهیر ( به معنای کتاب روشنایی ) و هیچالوت ( به معنای کاخ ها ) می شوند که به قرن اول میلادی باز می گردند . نهایتا در قرن سیزدهم میلادی کتاب زوهار نوشته شد که تفکر و شکل کنونی آیین کابالا را تشکیل داد .
پیروان آیین کابالا یا کابالیست ها این مکتب را دانش سری و پنهان خاخام های یهودی می خوانند و برای آن پیشینه ای کهن قائلند برای نمونه مادام بلاواتسکی رهبر فرقه تئوسوفی مدعی است که کابالا (قباله) در اصل کتابی است رمز گونه که از سوی خداوند به پیامبران آدم و نوح , ابراهیم و موسی نازل شده و حاوی دانش پنهان قوم بنی اسرائیل بوده است.به ادعای بلاواتسکی نه تنها پیامبران بلکه تمام شخصیت های مهم فرهنگی و سیاسی و حتی نظامی تاریخ چون افلاطون و ارسطو و اسکندر و ... دانش خود را از این کتاب گرفته اند .مادام بلاواتسکی برخی از متفکران غربی چون اسپینوزا و بیکن و نیوتن را از پیروان آیین کابالا می داند.
آنچه از زاویه تحلیل سیاسی حائز اهمیت است شیطان شناسی و پیام مسیحیایی این مکتب است و دقیقا این مفاهیم است که کابالا را به عنوان یک ایدئولوژی سیاسی معنا دار می کند.
مسئله دیگری که در فرقه کابالا حائز اهمیت است مناسک جنسی این فرقه است که از نیمه سده هجدهم و بر اساس آموزه های فردی به نام یعقوب بن یهودا لیب که با نام یاکوب فرانک شهرت دارد ظهور کرد.
یکی از مواردی که توانسته از کابالا به شیطان پرستی راه یابد نماد پنتاگرام یا ستاره پنج پر است که به مثابه ابزاری برای جادوگران کابالیست مورد استفاده قرار می گرفته است.
همچنین شنیدنی است که بخش عمده ای از بازیگران و خوانندگان فحشا محور جهان همچنین مدونا کابالیست می باشند.
مدونا سال 2005 رسما عضویتش را در گروه های کابالا اعلام کرد و نام یهودی استر را بر خود قرار داد.
نقطه دیگر اشتراک کابالابا شیطان پرستی دیدگاه جنسی این دو می باشد که در هر دو نحله فاسد لذت جنسی در اولویت قرار دارد.
بنیانگذاران کابالا همان کسانی هستند که سپس نهضتی را با عنوان پرستش زنان تشکیل دادند که می توان به صراحت آن را یک جریان شهوت محور خطاب کرد.
این گروه جریانی را در ادامه بنا نهاد تا رابطه جنسی نه به مثابه یک عمل برای تداوم نسل بلکه در راستای هدف انسان در زندگی به آن نگاه شود.
برخی از کارشناسان بر این باورند که کابالیست ها ذائقه جنسی زنان و مردان را در سراسر عالم مورد دستخوش و تغییر و تحول به سمت توحش قرار داده اند مانند تغییر جنسیت مایکل جكسون و ...
یهودیان و صهیونیست ها به شدت از سخن راندن در باب کابالا پرهیز دارند و امروز تنها یک کتاب فارسی در این خصوص قابل دسترسی بوده و در صفحات مقالات اینترنتی تا دو سال قبل به جز کابالا شدن مدونا خبری در دسترس عموم قرار نداشت.
سیاست اسرائیل
رژیم اشغالگر قدس که سلامت اخلاقی و روحی و روانی انسانها را همواره به منزله تهدیدی جدی برای منافع ملی خود می بیند , در اقدامات گوناگون و پی در پی مبادرت به ساخت جریان های مسموم فرهنگی نموده و این جریانات مسموم را به شراین حیاتی جوامع از طریق جاذبه های مجازی تزریق می نماید.
در یک نگاه جامع ارتباط رژیم صهیونیستی و نقش آن در سازماندهی گروه های شیطان پرست در محور های ذیل قابل اشاره می باشد :


• این گرو ه ها به لحاظ فلسفه اولیه و بستر های معرفتی دامنه وسیعی از ارتباط با این رژیم داشته و خواهد داشت.
• نحله های مختلف شیطانی توسط دو سازمان عمده جاسوسی CIA و موساد سازماندهی , هدایت و تغذیه می شوند.
• بودجه نظارت , پشتیبانی و ... شیطان پرستان فعال در جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم توسط سازمان موساد تامین شده و این سلسله اقدامات با اهداف امنیتی دنبال می شود.
• رژیم صهیونیستی از اعضای گروه ها برای مقاصد شوم سیاسی و جاسوسی بهره می برد به گونه ای که خشونت بار ترین اعمال به دست این گروه ها واگذار می شود.




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: صهیونیسم و Satanism , شیطان پرستی , شیطان پرستی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com