مراسم اعتقادی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 4769
نویسنده : یه بنده خدا

            

یکی از اصول ادیان و مذاهب، چه مادی و چه الهی، مراسمات و آداب خاص آن است.
شیطان پرستی، آنگونه که پیروان آن اعتقاد دارند، یکی از مذاهب دنیای ماده است. لذا برای آن آدابی را در نظر گرفته اند.
صرف نظـر از تمـامی آدابی که بـرای شیطان پـرستی عنوان مـی شود، یک مقایسه تاریخی می تواند، نمونه خوبی برای اثبات این مدعا باشد. که شیطان پرستی آن چیزی نیست که خود آنان ادعا می کنند.
شیطان پرستان مکتب خود را یک مکتب نو ظهور می پندارند، در حالی که آداب این فرقه همان آداب گذشتگان آنان است.
یکی از این آداب، مراسم قربانی یک انسان است. این مراسم هم در گذشته و هم اینک، سالیانه انجام می گیرد، که البته بخشی از کتاب مقدس شیطان پرستی نیز به آن اختصاص دارد.

به این مبحث باید دعاها و سایر آداب از جمله عبادات و اذکار و... را هم اضافه کرد.
اما مراسم قربانی کردن انسان که تشریفات خاص خود را دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در اینجا نمونه ای از مراسم قربانی انسان را که در میان قبایل گذشته تاریخ اجرا می گردید را مورد اشاره قرار خواهیم داد.
در میان قبایل گذشته، تشریفات قربانی انسان چنین بود. شخصی را که باید قربانی شود، یک سال پیش انتخاب می کردند. مردم در طول سال او را مقدس می شمردند و انواع امکانات زندگی را برایش فراهم می نمودند. روز موعود او را در کوچه و بازار می گرداندند و سپس به سمت معبد می بردند.

پنج نفر از کاهنان ویژه با لباس سیاه و با مراسم وحشت زا، آن شخص را روی سنگ قربانگاه می خواباندند. چهار نفر دست و پای او را  و دیگری سرش را نگاه می داشتند. و آنگاه کاهن بزرگ با لباس سرخ، تیغ مخصوص خود را با یک ضربت ناگهانی بر سینه او می کوفت و قلب او را بیرون می آورد و آن را در حالی که می تپید به پای بت می انداخت تا مورد قبول بت قرار گیرد که مورد خشم و غضب قرار نگیرند.
اما شیطان پرستی امروز که مملو از دروغ و عوام فریبی است، به گونه ای مرموز این سنت را نقد کرده و آن را به باد انتقاد می گیرد. اما چگـونه می توان حقیقتـی را که از مسلمـات این آئین است پوشیده نگـاه داشت؟ ببینید لاوِی چگونه حقیقت را وارونه جلوه می دهد و قربانی کردن انسان را قبیح می داند.
قربانی کردن انسان بسیار زشت است. یک شیطان پرست، دنیا را زیبا می بیند و همه انواع موجودات، چه انسان و چه حیوان را مقدس می شمرد.
اینها سخنان کسی است که در زندگی خود، در تمامی مراسمات قربانی کردن انسان در طول تاریخ شیطان پرستی که خود او بنیان گذارده شرکت کرده و خود مستقیماً آنرا هدایت کرده است. چه می شود گفت؟!

جالب است که شیطان پرست که طبق اظهارات خود لاوِی همه چیز را سیاه و تاریک می بیند، در اینجا زیبا بین شده و همه را تقدیس می کند. در حالی که واقعیت چیز دیگری است. زیرا همانطور که قبلاً اشاره شد، از منظر شیطان پرست هیچ چیز مقدسی وجود ندارد.
اما این تناقض آشکار را ملاحظه فرمائید، که در همان کتاب، به بحث قربانی کردن انسان اشاره می کند.
یکی از واجبات، قربانی کردن و ریختن خون است. زیرا خون مظهـر زندگی و نیرو می باشد. البته به شرط اینکه خون ریختـه شده، تازه باشد و یک جادوگر مجرب این کار را بکند. این کار بهترین روش برای تسکین شیاطین می باشد.

این عمـل باعث بخشیده شدن افـراد می گردد. و این مرگ زندگی را برای دیگران در پی دارد

اگـر قربانی کردن انسان قبیح است، پس چرا این عمل توجیه می شود.
لاوِی می گوید: یک شیطان پرست حتی نمی تواند به یک حیوان یا کودک، آزاری برساند. اما آیا می توان باور کرد؟
پس چگونه است که آزار جنسی کودکان و حتی آزار جنسی حیوانات در سراسر دنیا از سوی شیطان پرستان به طور وحشیانه ای صورت می گیرد.
لاوِی قربانی انسان را قبیح خواند. اما هیچ کس از او سوال نکرد که، چرا در کلیسای شیطان همه ساله، مراسم قـربانی انسان برگزار می گردد؟!. لاوِی قربانی انسان را یک شایعه از جانب دشمنان دانسته و آن را نشانه احساسات منفی بر شمرد، اما هیچگاه پاسخ نداد که چرا این مراسمات با حضور خود او برگزار می گردید؟!


اعمال و زمان شیطان پرستی

زمان شیطان پرستی در زمان های بسیار قدیم و قرون اولیه آدمی در چندین زمان انجام می گرفت :
اولین زمان هنگام کسوف و خسوف بود , بر این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسان ها عصبانی هستند و منتظر هدیه خود و اگر برای آن ها قربانی انجام نمی گرفت خدای تاریکی و شیطان تمام انسان ها را قتل عام می کردند لذا برای آرامش شیطان قربانی کردن انسان انجام می شد. این مراسم به ویژه در قبایل امریکای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است به گونه ای که اکتشافات به دست آمده وجود این قربانی کردن ها را تصدیق می کند و اتاق های مخصوص قربانی کردن نیز به شیوه ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت .البته قربانی کردن انسان در زمان های دیگری نیز انجام می شد .
قربانی کردن انسان در دوره کنونی در یک شب کاملا تاریک انجام می شود . اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذکر چند مورد بسنده می کنیم :
مهمترین اعمال آنها اعمالی هستند که همیشه انجام می دهند و در آن به انجام امور جنسی می پردازند و همچنین از شیطان برای پیشبرد اهداف حاضرین کمک می خواهند و اگر کسی مشکلی داشته باشد برای حل مشکل وی دعا می شود .
مراسم بعدی مراسم عضویت یک عضو جدید یه این هیئت و مجموعه است که این کار توسط کشیش کلیسای شیطان و یا همسر وی( بستگی به مذکر و یا مونث بودن عضو جدید دارد) انجام می شود.


مراسم قربانی کردن

در شیطان پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد اما برای آنان که هنوز پیرو شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این کار در شبی تاریک انجام می شود .
قربانی توسط آب مقدس غسل داده می شود و بر روی محراب خوابانده می شود . البته اصولا قربانی ها قبل از مراسم بیهوش می شوند و در کاملترین مراسم قربانی کردن برای شیطان قربانی پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی توسط آتش سوزانده می شود . در این مراسم خواندن اوراد مخصوصی به زبانی کاملا بی معنی و گاها عبری انجام می گیرد.


مراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه

شاید معروف ترین مراسم آنان باشد این مراسم در کلیسای شیطان پرستی انجام می شود و دقیقا همان مراسم عشایر بانی مسیحیت است با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می شود.


مراسم پیوستن عضو جدید

در مراسم پیوستن عضو جدید به شیطان پرستان که البته همچنین عملی در جادوگری نیز وجود دارد بوسه مقدس است.
این بوسه توسط همسر و یا خود کشیش به بدن شخص عضو شونده زده می شود که باعث خیر و برکت او , تقدس او , در بین شیطان پرستان , تشکر ار وی به منظور عضو شدن و در نهایت قبول فرد عضو شونده است.
شخص جدید در وسط پنتاگرام( چه در جادو گری و چه در شیطان پرستی و در هر دو پنتاگرام) زانو می زند در حالی که کاملا عریان است . بوسه ها بر زانو , آلت تناسلی , سینه ها و لبان شخص جدید زده می شود.قبلا هم گفته شد که در این دنیا اعتقاد خاصی و احترام خاصی به اندام تناسلی قائل هستند زیرا زندگی و جهان را بدون وجود آن پوچ می دانند و آن را تضمین بقای بشریت می دانند . البته قابل تامل است که تضمین بقای آدمیت به وجود آن بستگی دارد اما افراط و تفریط همه جا وجود دارد و خواهد داشت.




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: مراسم اعتقادی , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com