وقتی گوگل به جای ما فکر می‌کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 4386
نویسنده : یه بنده خدا

 

ا

«زمانی، نفت، حرف اوّل را در جهان قدرتمندان می زد؛ امروز اطّلاعات، به جای نفت و هر چیز دیگری، نقش محوری برای قدرت کشورها دارد؛ این در حالی است که ضعیف ترین وضعیت امنیت اطلاعات در بین کشورهای جهان، متعلق به کشور «ایران» است. این یعنی: ما اطلاعات مهم و حیاتی مردم و نهادها را – که سرمایه های بسیار گرانبهایی هستند- به رایگان در خدمت کسانی قرار می دهیم که کاربران اینترنتی را مانند برده ی خود می بینند. بر اساس اسناد منتشر شده توسط یکی از رؤسای شبکه ی اینترنتی، هر ماه میلیو نها بسته ی اطلاعاتی از ایران، توسط آمریکا سرقت می شود.»

 




هشتاد و یکمین نشست از سلسله نشستهای ماهانه ی موسسه موعود عصر(عج)، در نخستین روز از خرداد ماه 1392با موضوع «پشت پرده شبکه جهانی اینترنت» با حضور آقای «روح الله مؤمنی نسب» برگزار شد.

در این نشست، سخنران به بررسی اهداف ایجاد و راه اندازی شبکه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی آن پرداخت و اذعان داشت: «تمام مؤلّفه های اخلاقی شیطانی یهود، در اینترنت و شبکه های جهانی متجلی شده است که از جمله مهمترین آنها دروغ گویی و تمایل به فریب است.»

مؤمنی نسب، بیان داشت: «جمعیت کاربران اینترنت در جهان حدود 2 میلیارد و 500 میلیون است و از این تعداد کاربران آمریکایی 250 میلیون از این جمعیت را تشکیل می دهند. در حالی که حدود 10 درصد از کاربران اینترنت آمریکایی هستند، مقرّ اصلی شبکه ی جهانی واقع در پنتاگون برای تمامی مردم جهان تعیین تکلیف می کند و قوانین آنها درباره ی اینترنت بدون دخالت هیچ از کشورهای عضو، تصویب و اجرا می شود؛ در حالی که هیچ کس حقّ اعتراض به این قوانین را ندارد. بدین ترتیب می توان گفت سرویس دهی به کاربران اینترنتی، پروژه ی به نوکری در آوردن آنهاست.» 

پس از این، سخنران نشست درباره ی شبکه اجتماعی فیس بوک (Facebook) و سایت گوگل (Google) سخن گفت.

فیس بوک، پرجمعیت ترین کشور اسرائیلی
کارشناس فضای مجازی، پس از بیان اینکه «مارک زاکر برگ» (سازنده ی فیس بوک) و همه ی دستیاران و کارمندان او – حتّی کارمندان پائین رتبه- همگی یهودی هستند، گفت: «در 31 مرداد سال 92 زاکر برگ در یک سخنرانی تلویزیونی با اعلام اینکه مأموریتش وارد فاز جدید می شود، گفت: ما 9 سال مأموریت برقراری ارتباط بین مردم جهان را برعهده داشته ایم و امروز بیش از یک میلیارد نفر را با هم مرتبط کرده ایم امّا با هدف برقراری ارتباط بین 5 میلیارد نفر دیگر، باید مشکل بزرگتری را حل کنیم.

زاکر برگ در رژیم صهیونیسیتی، به عنوان تاثیرگذارترین یهودی انتخاب شده است. این در حالی است که نفر دوم این لیست ده نفره، نخست وزیر اسرائیل، نتانیاهو و نفر سوم، دستیار زاکربرگ است. زاکر برگ در یکی از اظهاراتش گفت: من رئیس جمهور دومین کشور پرجمعیت جهان هستم.

حالا من از شما می پرسم: چند نفر از ما عضو این کشور هستیم که این صهیونیست رئیس جمهورش است؟!»

اختراعات گوگل برای جاسوسی

مؤمنی نسب پس از معرفی مختصری از سازندگان یهودی و یهودی دوست گوگل و مانیفست این شرکت، به تولیدات جدید شرکت گوگل، اشاره کرد. او بیان کرد «عینک گوگل (Google glass)» و «لنز گوگل» وسایلی است که به تازگی توسط این شرکت به فروش می رسد و در واقع به جای انسانها فکر می کند. او درباره این ابزارها گفت: «عینک گوگل یکی از کارآمدترین ابزارهای جاسوسی است که گوگل ساخته است. وقتی فرد این عینک را به چشم می زند، دیگر نیازی به فکر کردن چندانی ندارد. چرا که از صبح این عینک به او می گوید که چه چیزی برای سلامتی اش مفید تر است و همچنین نام کسانی را که فرد با آن مواجه می شود به او می گوید. این در حالی است که این عینک به ماهواره های اینترنتی متصل است و از هر چیزی که فرد از صبح تا شب آن را مشاهده می کند، به مقرّ اینترنت مخابره می کند. شعار این عینک این است: «تو فکر نکن؛ من به جای تو فکر می کنم!»

امّا جدیدتر از این عینک، لنز گوگل است. این لنز قادر است که قندخون و وضعیت خون و سلامت جسمی فرد را به صورت لحظه ای به گوشی انروید او انتقال دهد. جالب اینجاست که ایده ی این لنز متعلق به یک ایرانی است. در 28شهریور ماه سال 92 «لری پیج» (موسس گوگل) به موسسه ی «کالیکو» فرمان داده بود: «درمانی برای مرگ پیدا کنید.» بعد اعلام کرده بود که ما 250 عامل برای مرگ پیدا کردیم که باعث پیری و مرگ می شود و اگر کارهایی که ما می گوییم انجام بدهید، دیرتر پیر می شوید و حتّی جاودانه می شود.

این مؤسسه ادّعا کرده است که تا سال 2020 درمانی بر آن پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب از سال 2020 مرگ و زندگی به دست گوگل است!! این لنز قادر است که قندخون و وضعیت خون و سلامت جسمی فرد را به صورت لحظه ای به گوشی انروید او انتقال دهد.»

مؤمنی نسب ضمن بیان این موضوع که گوگل، ایده ها و طرحهای مردم جهان را برای بررسی می دزدد و به آمریکا می برد گفت: «شرکتی وجود دارد به نام Startup weekend که در ایران نیز به صورت رسمی نماینده دارد و مخصوصاً در دانشگاه ها فعال است. برای عضویت در آن باید 150 هزار تومان حقّ عضویت پرداخت شود و در سه روز آخر هفته (Weekend) این ایده ها را که به صورت آزمایشگاهی پیاده شده است به نماینده ی رسمی گوگل ارائه کرد. این موسسه اعلام کرده است که ایده های دانشگاهیان را جمع آوری می کند و به ایده ی برنده، 1000 دلار جایزه می دهد. بدین ترتیب این موسسه در ماه گذشته، حدود 484 ایده از ایران خارج کرد و به آمریکا فرستاد! هم لنز و هم عینک گوگل، از ایده های ایرانی داده شده به این موسسه برداشته شده است.»

چگونه گوگل جهان را کنترل می کند؟
سخنران نشست، پس از این بیان کرد که طیّ تحقیقات انجام شده، گوگل در طیّ مراحلی نقشه های خود را برای کنترل جهان پیاده می کند:

اوّل) در مرحله ی اوّل تشخیص نیاز انسانها صورت می گیرد. این عمل توسط پژوهشکده ی گوگل و با توجّه به نیازهای کاربران در اینترنت تشخیص داده می شود.

دوم) سرویس های جست و جو: این سرویسها که تنوع بسیار زیادی دارد، خدماتی است که به صورت مجّانی به کاربران اینترنتی داده می شود. از جمله جست  و جوی عکس، فیلم، جی میل، اندروید، یوتیوب، کروم، موبایل، ترنسلیت، مپ، آی گوگل، گروپز، گوگل پلاس و ....

سوم) به وسیله ی این سرویس ها، وابستگی ایجاد می شود. امروز از سرویس میل گوگل، برای خودمان میلی می سازیم و فردا این جیمیل می شود بانک اطلاعاتی ما. حالا وابستگی ما به این سرویس آنقدری است که جز به وسیله ی آن نمی توانیم فعالیت هایمان را انجام دهیم.

چهارم) پس از این، دل بستگی ایجاد می شود و با این دل بستگی برای سرویس های ارائه شده توسط این شرکت یهودی، مصونیت اجتماعی در کشورها ایجاد می شود. یعنی بخاطر وابستگی شدید به سرویسهای گوگل، مردم در کشورها به مدافع حقوق گوگل تبدیل می شوند که از منافع آنها دفاع می کنند.
این موضوع را در قطع چند روزه ی سرویس جی میل در کشور ایران می توان دید. حتّی وزیر ارتباطات و فنّاوری اطلاعات نیز اعتراض کرد که ارتباطش با دانشجوهایش قطع شده است و باید این سرویس به کشور برگردانده شود! در بیانیه ی رسمی سایت گوگل در سال گذشته آمده است: «نمایندگان مجلس ایران هم به قطع دسترسی به برخی سرویس های گوگل اعتراض کردند و این حاکی از استقبال خوب از سرویس های ما در این کشور است.»

رئیس هیئت مدیره ی گوگل هم در انتهای جلسه ای درباره ی قطع جیمیل در ایران، گفت: «گوگل، بر قلبها حاکم است!»

پنجم) معیار سازی: در این مرحله، این گوگل است که ملاک تصمیم گیریها می شود. چرا که در اثر وابستگی به سرویس های گوگل، فرد هر آنچه گوگل بگوید می پذیرد و حتّی ملاک عمل خود قرار می دهد. اگر چند سال پیش کسی به مقدسات ما توهین می کرد، ما چه می کردیم؟ امروز ما بی تفاوت شده ایم. در فیس بوک، در لیست دوستان ما کسانی هستند که به مقدسات توهین می کنند...

ششم) نیازسازی و کنترل نیازها مرحله است که بعد از معیار سازی ایجاد می شود. در این مرحله، نیازهای کاذب برای کاربران گوگل طرّاحی شود. مثلاً تا همین چند سال پیش واقعا به اندروید نیازی نبود؛ امّا امروز اگر کسی اندروید نداشته باشد، نگاه ها به او طور دیگری است.

هفتم) تکنولوژی مدیریت انسان: جهت فکری و حرکت انسان در این مرحله توسط گوگل برنامه ریزی می شود. اریک اشمیت (مدیرعامل گوگل) می گوید: «ما نیاز نداریم حتّی شما  نام ورودی را بر روی صفحه ی کلیک فشار دهید. ما می دانیم شما چه کسی هستید. ما می‌ دانیم که شما کجا هستید. ما می ‌دانیم که شما کجا بودید. ما کم و بیش می ‌دانیم که شما به چه فکر می ‌کنید.»

هشتم) تسخیر انسانها: به نظر من وقتی گوگل به این مرحله برسد (که در آستانه ی آن نیز هست!) انسانها قبلاً تسخیر شده اند. چرا که دقیقاً همان کاری را می کنند که برایشان تصمیم گرفته شده است و تحت کنترل این شرکتها و پشت پرده ی آن هستند.

نهم) در آخرین مرحله طاغوت شکل می گیرد. حکومتی که سایه ی شیطانی اش بر سر همه ی جهان می افتد.

در پایان این همایش، سخنران به سوالات مردم درباره ی اینترنت پاسخ دادند.

یادآور می شویم که این نشست ها هر ماهه در آخرین پنجشنبه بعد از ظهر در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و استفاده برای عموم آزاد است.

گزارش گر: پ.میعاد




:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: وقتی گوگل به جای ما فکر می‌کند , وقتی , گوگل , به جای ما , فکر , می‌کند , ضد ایران , گوگل , تفکر , فکر , اندیشه , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com