http://faraj12.ir/uploads/1332618031.jpg

شبکه سلطنتي انگليس در يک اقدام تناقض آميز و سراسر تفرقه افکنانه اقدام به برگزاري يک راي گيري در خصوص انتخاب بزرگ ترين شخصيت تاريخي ايران از نگاه مخاطبان خود کرده است ...



******


 

 

 

مطلب قبلی که در سایت وجود داشت با برخی انتقادات نسبتاً "به جا" ی کاربران مواجه گردید . اکنون نوشته زیر را بخوانید ... :

 

 

 

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،بي بي سي فارسي که در انجام کارهاي احمقانه و انتخاب هاي شيطنت آميز و تفرقه افکنانه سابقه اي طولاني دارد در يک اقدام مضحک، 6 شخصيت ايراني را در يک راي گيري براي انتخاب شخصيت برتر تاريخي ايران در کنار هم قرار داه است.
در ليست بزرگ ترين شخصيت هاي تاريخ ايران ،يک پيامبر در کنار دو شاعر و يک پادشاه جهانگشا قرار گرفته است. البته وقتي انتخاب ها جالب تر مي شوند که بي بي سي فارسي در کنار زرتشت پيامبر ، حافظ غزل سرا ، فردوسي حماسه سرا و کوروش جهانگشا فردي مانند مصدق را مي گذارد که در يک بازه زماني تاريخي محدود نخست وزير ايران بوده است و با اسم رمز خود بي بي سي عليه دولت او کودتا صورت گرفته است. دست اندر کاران شبکه وابسته به کاخ سلطنتي انگليس در انتخابي ديگر ،ابوعلي سينا فيلسوف و حکيم شهير ايران زمين را هم در ليست خود مي گذارند تا انتخاب هاي معني دار بي بي سي به حد اعلاي خود برسد.

 

 

 

 

 

 

 

البته از بي بي سي فارسي با سابقه سياه در زمينه بازي با افکار مخاطبان رو به افول خود انتظاري جز اين نمي رفت تا در يک ميزگرد کاملا فرمايشي به افرادي برسد که در ظاهر و باطن هيچ سنخيتي با هم ندارند ،و تنها بي بي سي است که مي تواند يک کار احمقانه ، تفرقه افکنانه ، ضد ايراني و مملو از تناقض را يکجا انجام دهد.
باشگاه خبرنگاران در روزهاي آتي گزارش هاي مفصل تري را از برنامه هاي تهيه شده بي بي سي و نوع انتخاب شخصيت بزرگ تاريخ ايران منتشر خواهد کرد.

 

 

 

مطلب تکمیلی زیر را بخوانید


پاسخ مدح عشق به بی بی سی فارسی : کسانی که از نظر عقیدتی , سیاسی , فکری , مذهبی و آرمانی با مردم ایران فاصله ای دور دارند , نمی توانند ایرانیان را به معنای حقیقی درک کنند و برای ما لیست بزرگان خاصی تعیین کرده و بخواهند خط فکری ما رو به چند نفر خاص محدود کنند ... تعیین بزرگ ایرانی شاید محال باشد ... چون ایران بزرگانی دارد که کوتاه فکران بی بی سی , علم به آن ندارند ... حرف بسیار است گرچه فعلا فرصت بیان نیست ...