فرقه ویساریون Vissarion


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 5144
نویسنده : یه بنده خدا

  فرقه ویساریون Vissarion

 

عیسی مسیح از سیبری می‌آید!!! فرقه‌ای که ادعا می‌کند این موضوع را و برای تبلیغ بیشتر چنین جملاتی را بیان مینماید؛ “آیا شما برای آمدن خداوند انتظار می‌کشید؟ آیا شما به آن فکر می‌کنید؟ برای دیدار با مظهر جدید خدا بر روی زمین، به منطقه Tiberkul روستای Petropavlovka در روسیه، سفر کنید. در آنجا مسیح حقیقی را خواهید یافت.”

 



یک پلیس راهنمایی و رانندگی سابق روسیه، با تشکیل فرقه ای ادعا کرده است که وی “مسیح جدید” دردوران معاصر است.این فرقه که ویساریون “Vissarion” نام دارد هم اکنون دارای بیش از ۷۰۰۰ پیرو در روسیه می باشد.سرگئی توروپ “Sergei Torop” در سال ۱۹۹۱ اقدام به تشکیل یک فرقه جدید در روسیه نمود و نام فرقه خود را ویساریون نام نهاد. در ابتدا ۲۹ نفر از دوستان و آشنایان وی به این فرقه پیوستند و به عنوان آخرین کلیسای عهد یا جامعه ایمان یکپارچه شروع به تبلیغ فرقه جدید التأسیس خود نمودند.

رهبر ویساریون یا عیسی مسیح روسی ، به پیروان خود گفت تمامی اموال خود را باید به من بدهید و این شرط رستگاری و ربوده شدن شما به ملکوت می باشد. ما باید قوای خود را در سرزمین وعده گردهم آریم تا شهر صلح اورشلیم جدید را بنا کنیم. اعضای این فرقه با اهدای تمامی ثروت و اموال خود و همچنین با ترک خانه و کاشانه خود یک شهر جدید در کوهپایه های روستای “پتروپاولووکا” واقع در ۳۰ مایلی جنوب شرقی شهر کراسنویارسک روسیه تشکیل دادند. وی نام اورشلیم جدید خود را شهر خورشید نام نهاد . منزل وی بر روی بلندترین تپه شهرجدید ساخته شد.

رهبر فرقه ویساریون ادعا می نماید که الهاماتی از خداوند دریافت می کند. پیروانش وی را به عنوان عیسی مسیح باور دارند. وی حتی گناهان مردم شهرش را هر روز طی موعظه ای می بخشد ، این بخشش گناهان به بخشش روزانه ویساریون شهرت دارد.رهبر فرقه ویساریون “عیسی مسیح” خود را خداوند نمی خواند بلکه خود را کلام خداوند معرفی نموده است. وی در تلاش است بسیار متواضع و صمیمانه رفتار نماید.وی جامعه فرقه خود را تحت قوانینی خاص که وضع نموده رهبری می نماید.

وی می گوید من مسیح ، یک مربی ، یک استاد و راهنما هستم.برای ساختن یک شهر آرمانی کوچک بر روی زمین ، فرقه ویساریون بسیار تلاش نموده است. شهری که این فرقه ساخته است برای اعضاء آن بر طبق آموزه های این فرقه حکم کشتی نوح را دارد. به تمامی اعضای این فرقه حتی به کودکان آنان وعده رستاخیز در اورشلیم آسمانی داده شده است.بدون استثناء همه اعضای فرقه ویساریون گیاهخواران خوار هستند و استفاده و یا خوردن گوشت، تخم مرغ و هر غذایی که دارای منشأ حیوانی باشد مانند : محصولات لبنی ممنوع است. «در این حالت شباهت های زیادی با بودا و هندوئیسم و فرقه های هندی مانند سیک و… می باشد.» تجارت با پول در داخل جامعه ویساریون ممنوع است، مگر برای تهیه مایحتاج ضرروی برخی از افراد امین که از طرف رهبر جامعه انتخاب شده اند می توانند به طور محدودی برای رفع نیازهای کل جامعه فرقه اقلامی را از جهان خارج از فرقه خریداری نمایند.


روز ۱۸ ماه آگوست هر سال با عنوان “عیسی مسیح خود را ببینید” ، رهبر فرقه با عنوان “عیسی مسیح” ، در بین هواداران خود حضور پیدا می کند و توسط مردم پرستیده می شود. وی این تاریخ را “تاریخ نجات” نام گذاری کرده و در هر سال سوار بر اسب به پایین کوه آمده و درجشن رودخانه ای که درنزدیکی روستای هملت است شرکت می کند. مردم که همه از اعضای این فرقه می باشند فریاد کنان “بازگشت عیسی مسیح را ببینید” به استقبال وی می روند .این فرقه دارای یک پایتخت و ۳ شهر و بیش از ۴۰ روستا می باشد . به لحاظ جغرافیایی با مسکو ۷۰۰۳ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مرز مغولستان واقع گردیده است. جمعیت کل این شهرها و روستاها که همگی به اتفاق از اعضای این فرقه می باشند بیش از ۷۰۰۰ نفر می باشد.


رهبر ویساریون در یکی از خطبه های خود که برای ملتش موعظه می نمود چنین گفت:
“وعده باید انجام شود. ۲۰۰۰ سال پیش از آن در اسرائیل وعده داده شده بود که من خواهم آمد تا به پایان برسانم آنچه را که شروع کرده بودم . به خاطر بسپارید من خدا نیستم و این اشتباه است، اگر می بینید که مرا درطول تاریخ خداوند خوانده اند برای احترام به من بوده است ولی حقیقتا من خداوند نمی باشم بلکه من کلمه خدا هستم که در خداوند زندگی می کنم. اکنون که خدا است؟”

فرقه ویساریون ، بنیادی با ساختاری آموزشی و تعلیمی به لحاظ ایدئولوژیک، برای آموزش مذهبی اعضای خود دایر کرده است. بنیاد آموزشی کلیسای ویساریون مواردی چون تاریخ و زمان آخرین عهد،متشکل از نه کتاب و ۶۱ باب را تعلیم می دهد.کلیسای ارتودوکس روسیه معتقد است فرقه هایی همچون فرقه “ویساریون” که بعد از فروپاشی شوروی سابق در این کشور رشد کردند سلامت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازند و در نتیجه خواستار ممنوعیت فعالیت آنها شده است. کلیسای ارتدوکس روسیه فرقه ویساریون را به عنوان یک فرقه کاذب ، مخرب و تمامیت خواه محکوم نمود.البته با وجود تلاش های بسیار کلیسای ارتدوکس فعالیت فرقه ای همچنان ادامه دارد.

منبع: رهبران شیعه




:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , معارف , بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرقه ویساریون Vissarion , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com