درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون وارد نشوید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 6198
نویسنده : یه بنده خدا

درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون وارد نشوید.
 

شرق اسلامی شرائط ویژه ای راپشت سر می گذارد. شکی نیست که بازیگردان اصلی انچه که در این منطقه می گذرد مسلمانان ساکن دران نیستند .
سربراوردن ناگهانی داعش، پس از دگردیسی طالبان به القاعده وازالقاعده به داعش، ازیکسو( که به ناگهان منطقه وسیعی از شامات تا عراق را دربر گرفت) وهجمه وحشیانه به غزه، در سایه جام جهانی فوتبال ازدیگرسو،هماهنگی دوجریان سلفی تکفیری نو خاسته درلباس داعش وصهیونیسم را برملا می سازد.

 

شرق اسلامی شرائط ویژه ای را پشت سر می گذارد. شکی نیست که بازیگردان اصلی انچه که در این منطقه می گذرد مسلمانان ساکن درآن نیستند .
سربراوردن ناگهانی داعش، پس از دگردیسی طالبان به القاعده وازالقاعده به داعش، ازیکسو( که به ناگهان منطقه وسیعی از شامات تا عراق را دربر گرفت) وهجمه وحشیانه به غزه، در سایه جام جهانی فوتبال ازدیگرسو،هماهنگی دوجریان سلفی تکفیری نو خاسته درلباس داعش وصهیونیسم را برملا می سازد.
اتفاقی که پیشتر دریادداشت  مفصل"ائتلاف صلیب وسلفی وصهیون " بدان پرداخته بودم.
شکی دراین نیست که” داعش" با سرمایه گذاری بزرگ غرب ویهود وبه منظور اجرای پروژه ای بزرگ درمنطقه شکل گرفت.
اعلام خلافت شام وعراق داعش، چنانکه درسایه حمایت غرب وصهیونیست ها محقق شود برای همیشه دیوارمحافظی به گرد رژیم اشغالگرقدس خواهد کشید
این امر چنانچه با پروژه خاورمیانه بزرگ غرب ،که هم اکنون مراحل اجراییش را در کردستان عراق پشت سر می گذارد همراه شود ،همه توان را از شرق اسلامی برای اتحاد مقدس در برابرتجاوزات صهیونیست ها می گیرد.
چراغ سبز داعش به کردستان عراق وایجاد امنیت ویژه برای انان ، پرده دیگری از همسویی داعش واسراییل را کنار می زند .ضمن انکه، دم خروس اتفاق برخی سازشکاران کردستان عراق ویهودیان را برملا می سازد.
هیچ پرسیده اید چگونه است که درست در همین شرایط بحرانی عراق بخش بزرگی از سرمایه های یهودیان و توان کارشناسی اسراییل به سمت کردستان سرازیرشده وبه سرعت طی توافقات ومعاهدات اشکار ونهان انجام شده بر حجم مبادلات اقتصادی وسیاسی اسراییل وکردستان افزوده شده است ؟
مگرجزاینست که بهترین نفت منطقه ، بهترین ودست به نقدترین خریدار، یعنی رژیم اشغالگرراپیدا کرده است ؟
.جداسازی وابادانی سریع کردستان عراق نه تنها بخشی از پروژه خاورمیانه بزرگ راعملیاتی می کند ،در گام بعدی با شعله ورساختن طمع کرد های سوریه وایران بخش تکمیلی ان عملیاتی خواهد شد .
بگذریم!
سخن بنده معطوف کشف دلیل همزمانی هجمه داعش (واعلام خلافت شام وعراق) با هجمه به غزه است .
بی شک یورش بی سابقه به غزه، دل همه مسلمانان را به درد می اورد ودیر یا زود بر اتش خفته غیرت جهان اسلام علیه اسراییل می دمد.این واقعه به معنی شعله ورشدن اتش جنگ" آرماگدون "است .
درادبیات مسیحیان بنیادگرا (برخاسته از متون محِرف توراتی) تکلیف نهایی بشرودستیابی به حکومت جهانی بنی اسراییلی در جنگ آرمگدون وپس ازرویارویی دو جبهه یهود وحامیانش از یکسو وجهان اسلام وهم پیمانانشان از دیگر سو معلوم می شود .
درواقع اشرار یهود تنها راه خلاصی خود ازدست مسلمانان ودستیابی به حکومت جهانی را در واقعه آرمگدون جستجو می کنند .
حال ،چنانچه ازمیانه یورش داعش (که خود دست پرورده غرب و صهونیسم است )وهجمه به غزه ،این رویارویی مطلوب یهود اتفاق بیفتد، غرب وصهیونیست ها مجال می یابند تا برای همیشه ضمن ریشه کن کردن دودمان مسلمانان مستضعف ،آخرین بخش از پروژه دولت جهانی یهودی را عملیلتی کنند. 
دراین میان اقوامی که واجد کمترین پیوستگی  با اشراریهود هستند وبااتکا به  باور مهدوی واخرالزمانی واجد بیشترین آمادگی برای مقابله با استکبار وصهیونیسم هستند ،نشانه تیر بلای ائتلاف صلیب وسلفی وصهیون واقع می شوند.
سوریه ،عراق،لبنان وایران مصادیق این گروه مقدس اند.
ضمن انکه  گروه ائتلافی نا مقدس(صلیبی،سلفی وصهیون) امید می ورزد که مستضعفان مومن  را با تحمیل فشار واداربه عکس العمل ودرنتیجه ورود به جنگ آرمگدون مورد نظر یهود کند.
درسرمقاله موعود تیر ماه با عنوان "داعش ودرهای گشوده جهاد" متذکرشدم که این آخرالزمان مجعول یهودی، نسبتی با موضوع ظهور امام زمان علیه السلام ونشانه های مذکوردرروایات ندارد .
دراین شرایط :
1- باید هوشیار بود ودرمیدان دشمن بازی نکرد.
2-درتمام تحلیل های جعلی بنیادگرایان انجیلی (درغرب وبویژه درآمریکا) روسیه را به عنوان هم پیمان با اعراب مسلمان درواقعه آرماگدون معرفی می کنند . مباد که ناخاسته برای آن تحلیل جعلی مصداق واقعی فراهم شود.!
3-.ضرورتا می بایست از بروز عکس العمل مطالعه نشده ومیدانی شدید دربرابر انچه درغزه می گدرد خود داری کرد.
4-از انجا که مستضعفان در اضطرارشدید واقع شده اند ،می بایست دراین ایام وشبها برای فرج امام زما ن علیه السلام دعا کرد، به امید انکه از میان همین وقایع فرج برسد وشراشرار برای همیشه از سرمسلمانان ومستضعفان کوتاه شود.ان شا الله




:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون وارد نشوید , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com